AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Jeg ble kraftig provosert av denne boken, "Act like a lady, think like a man": http://www.amazon.com/Act-Like-Lady-Think-Relationships/dp/0061728977 Det som står der er basically at kvinner ikke skal være selvstendige, bare være hjelpeløse vesener som menn skal ta vare på. Åpner han ikke bildøren for deg? Dump han. Går han ikke i kirken på søndager? Dump han. Makan til vås. Tror ikke rådene der funker her i Norge iafall. 3
Steinar40 Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 Tja, det at menn må gå i kirken, eller åpene bildøra er nok ikke akkurat noe som funker i Norge lenger, nei.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 90-dagersregelen tar kaka. Altså at man ikke skal ha sex med en mann før det har gått 90 dager. Før det skal han ha gjort masse for å kurtisere kvinnen, kjøpt gaver etc. Amerikanere har et helt usunt forhold til det her med dating! 1
Steinar40 Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 90-dagersregelen tar kaka. Altså at man ikke skal ha sex med en mann før det har gått 90 dager. Før det skal han ha gjort masse for å kurtisere kvinnen, kjøpt gaver etc. Amerikanere har et helt usunt forhold til det her med dating! Det som faktisk ikke er dumt; det er at begge parter må vise hverandre at man er seriøse. Og det viser man altså ikke ved å være billigst mulig. 1
Gjest Bandit Skrevet 3. mars 2012 #5 Skrevet 3. mars 2012 Det viser helt klart kulturforskjellene, ja. Noe mange har innsett etterhvert etter å ha bommet stort ved å følge slike amerikanske forholdsguruer. Jeg husker det var masse drama i omgangskretsen min etter denne "He's not that into you", eller hva den nå het.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå