AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Jeg møtte en mann for et par uker siden, som jeg har pratet litt med i ettertid over sms. Kvelden jeg møtte han satt vi og snakket hele kvelden. Han virker som en snill og omtenksom mann med beina godt plantet på jorda, men likevel er det ting som skurrer som gjør at jeg holder litt tilbake. Jeg er kanskje forfengelig, men han er så absolutt ikke min type i klesveien, med tattoveringer og røyk mellom fingrene.. men han har et ganske fint utseende ellers! Vi har ganske likt syn på mange ting og områder, og da jeg var med han, så slappet jeg vanvittig av i hans nærvær. Jeg vingler veldig mellom hva jeg ønsker. Ønsker jeg å møte en jeg i utgangspunket ikke synes er så veldig tiltrekkende? Men han har jo en så bra personlighet..? Han sender meldinger titt og ofte og lurer på hva jeg gjør, uten at jeg gir så veldig mye respons, fordi jeg er usikker. Føler meg slem som ikke svarer så veldig utfyllende på disse smsene, fordi jeg er redd for at han skal bli skikkelig interessert, uten at jeg er det. Jeg får helt seriøst vondt i magen, for jeg har aldri opplevd at det er en gutt som har sagt så mye fint, og som ikke legger press på at vi skal hoppe til sengs med det første. Jeg hadde i utgangspunktet bestemt meg for at jeg ikke ønsker å møte han igjen, men når han stadig sender meldinger så popper han opp i tankene mine, og blir der gjennom hele dagen.. Blir det feil å møte han, for så og si at jeg ikke er interessert? blir det feil når jeg i utgangspunktet hadde bestemt meg? Men hva om han er perfekt? utseende er ikke alt? HJELP! Trenger råd fra erfarne damer! (og menn!)
Adalin Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 For min del trenger ikke personen å være den peneste for at jeg vil møte ham igjen, men litt tiltrukket må jeg være. En bra personlighet er jo noe som gjerne kan gjøre utseendet penere også Du virker ikke særlig interessert, men hvis du tror du kan bli det så kan du jo gi det en sjanse, og ta det der i fra? Utseende er ikke alt, men det betyr selvsagt litt.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Du trenger jo ikke å ha bestemt det selv om du møter ham noen ganger. Jeg ville i hvert fall gjort det, for ellers kommer du til å tenke "tenk om". Du kan også gjerne vise litt interesse uten å overdrive. Hva kan han forvente liksom? Du har ikke akkurat sagt ja til å dele resten av livet med ham. Ta en dag av gangen og vær ærlig når den tid kommer.
Gjest Elissima Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 Det er så typisk. De man burde falle for faller man ikke for, og de man faller for blir det bare rot med. Er min erfaring Jeg er litt i samme situasjon som deg, hyggelig fyr og kjekk, men jeg tenner ikke på han. Jeg klarer bare ikke. Gjør du det med han du har møtt? Kunne du tenke deg å kysse han f.eks? Lykke til, håper du finner ut av det.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #5 Skrevet 2. mars 2012 Takk for svar! Nei det er helt riktig som dere begge skriver, at man ikke trenger å ha bestemt seg på forhånd. Jeg blir så satt ut når jeg får meldinger som; "kom å slapp av hos meg da!" Hvor jeg smiler og tenker; "så koselig:) men jeg orker ikke å sitte å bli dårlig av røyklukten"..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå