Gå til innhold

Når er det vanlig å slutte å ha sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

50 år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man dør.

Massevis av åtti- og nittiåringer har gode sexliv.

• Liker 11
Skrevet

Blir man for gammel for sånt? :sukk:

Skrevet

50??

Kan jeg spørre hvor gammel du er, hvis du synes 50 er veldig gammelt?

På sykehjem der jeg har jobbet har spreke 80-åringer vært kjent for å ha seg titt og ofte :fnise:

• Liker 10
Gjest Sobril
Skrevet

Når man har fått de barna man skal ha.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper virkelig ikke jeg må slutte med sex når jeg blir 50! :sjokkert:

• Liker 2
Skrevet

Som vil si at man kan starte opp igjen når partner er kommet gjennom overgangsalderen?

Skrevet

Ja, da ligger man litt lavere i terrenget noen år - men så fort de flytter ut av huset :humpe:

...og får man beholde en god helse så varer sexlivet inn i evigheten...

• Liker 4
Gjest Sobril
Skrevet

Som vil si at man kan starte opp igjen når partner er kommet gjennom overgangsalderen?

Ja, noe sånt

Skrevet

Ja, noe sånt

Juhuu! Kun kort tid! :danse:

AnonymBruker
Skrevet

90 år

AnonymBruker
Skrevet

50 år?

Da har jeg visst sluttet med sex. :(

Dream on. Jeg nærmer meg de 60 og jeg har god og hyppig sex og det har jeg tenkt til å fortsette med. Lenge.

• Liker 4
Gjest BettyBoop
Skrevet

Når man fysisk ikke er istand til det. For eksempel man blir sengeliggende pleiepasient og må ha hjelp til alt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

50 år?

Er du tenåring, for voksne mennesker kan ikke tenke at man skal slutte å ha sex som 50 åring.

Skrevet

Søren, hvordan blir egentlig dette for oss som ikke har barn? Skulle vi egentlig ha levd i sølibat hele livet, er det akseptabelt at vi har sex etter at vi har rundet 50 eller hvordan blir egentlig dette? :unsure:

Fra spøk til revolver: Man slutter å ha sex når kroppen slutter å fungere, antar jeg. Det er nok av dem godt over 80 som fremdeles har et aktivt sexliv.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skikkelig fjortis-spørsmål.

Det er selvfølgelig ingen aldersgrense for sex.

Men det opphører når man blir så fysisk og mentalt skrøpelig at man ikke er i stand til sex lenger, for de fleste en gang mellom 80 og 90.

Ved alvorlig demens blir noen hyperaktive og grenseløse seksuelt, men de fleste glemmer hvordan de gjorde det.

Det vanligste seksuelle problem i høy alder er mangel på en villig partner å ha sex med.

• Liker 2
Skrevet

Når kroppen ikke lenger klarer å ha et funksjonelt sexliv. For noen kan dette være når de er 30, for andre når de er 90.

Med andre ord er det ikke slik at når du runder 55, så "nei, nå kan du ikke ha sex mer. Da får vi rett og slett sette deg i bur"...................

Gjest MorAase
Skrevet

50 år?

Helst så tidlig som mulig. Da kan en heller berike livet med noe som betyr noe.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 25 år, høres jo ekkelt ut å skulle knulle på gamle folk selv om man er gammel selv.... kvinner ser jo ut som dem er menn når dem passerer 45 (normalen), og menn blir jo heller ikke noen sjarmtroll med årene.... sykt å høre folk skryte på seg seg sex til 90 år lol

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 25 år, høres jo ekkelt ut å skulle knulle på gamle folk selv om man er gammel selv.... kvinner ser jo ut som dem er menn når dem passerer 45 (normalen), og menn blir jo heller ikke noen sjarmtroll med årene.... sykt å høre folk skryte på seg seg sex til 90 år lol

Jaja, nei, du får ha et fint sexfritt liv fra 50.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...