Gå til innhold

Lengter sånn etter kjærlighet og nærhet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på bare 17 år, men føler jeg så utrolig ensom :tristbla:

Jeg blir helt vanvittig sprø, og føler meg fanget. Jeg har så lyst til å oppleve ekte kjærlighet med en mann jeg føler kjemi med. Jeg har så lyst til å bli elsket av en mann. Ha sex med en mann, og bare være nær han.

Jeg har så lyst på en å dele alt med! :(

Det er ikke fjortislengsel, at jeg vil ha kjæreste fordi "alle andre" har det. Jeg har virkelig en indre lengsel etter litt mannlig kjærlighet til stakkars meg.

Jeg elsker menn. De er så maskuline, kjekke, sjarmerende (ikke alle da). Ha en som bare er der for meg hele tiden. En jeg kan kose med, kysse på og ligge med... :sjenert:

Jeg blir GAL, jeg. Dette gjør meg nesten syk. Jeg lengter sånn etter litt kjærlighet i livet mitt.

I det siste har jeg begynt å fantasere om min 51 år gamle lærer, og innser at det hele begynner å miste fotfestet. Jeg er så desperat, og sikler på masse eldre menn og sånn.

Jeg er dødssjenert, og kjenner ingen av det motsatte kjønn. Jeg er skikkelig redd for å ta kontakt, tørr bare ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro at mange i din alder føler det mye på samme måte.

Husker det var mye rare tanker oppi hue mitt som ung gutt også.

Hormoner som raser i kroppen.

Det går over :)

• Liker 2
Gjest NotSo
Skrevet

Er nok mange som føler sånn i den alderen og litt eldre. Jeg vil også ha dette (bare med en jente).

Du må bare å prøve å 'kurere' sjenertheten din, jeg har begynt å sette meg små mål. Som å gå litt rettere ryggen, ikke se så mye ned i gulvet, prøve å få øyekontakt når jeg snakker med folk (lurt å begynne med kjentfolk) og prøve å si ting i situasjoner jeg vanligvis ville vært stille.

Det høres kanskje teit ut, men det fungerer faktisk. Det vil ikke skje over natta, men det hjelper på lang sikt :)

• Liker 1
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet dette er et skudd i mørket siden du sannsynligvis ikke kommer til å se innom denne tråden igjen, men jeg tar en sjanse likevel.

Jeg er en gutt/mann på 20 år som kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver, riktignok fra motsatt side :)

Savner veldig noen å være med og dele opplevelser med og ha det hyggelig med, selv om jeg har venner, og jeg tør å ta kontakt :)

Jeg håper du svarer hvis du ser dette innlegget

Skrevet

Du høres ut som en helt normal 17-år gammel jente.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Daddy issues?

Du tenker for mye på dette. Du er bare 17 år.

Hvis du skal være så desperat så kommer du garantert til å falle for den første drittsekken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...