gepa Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Jeg synes det blir mer og mer vanskeli å være sammen med venninnen min som har type.. de sitter der og kysser og koser, mens jeg stirrer i veggen så å si.. hvordan skal man takle en slik situasjon? De skal jo få lov til å kose, men overse meg totalt?
Gjest BettyBoop Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 Jeg synes det blir mer og mer vanskeli å være sammen med venninnen min som har type.. de sitter der og kysser og koser, mens jeg stirrer i veggen så å si.. hvordan skal man takle en slik situasjon? De skal jo få lov til å kose, men overse meg totalt? syns det er unødvendig av de å sitte å kose oppi trynet ditt. Har man besøk så får man være sosial. Kose kan de gjøre siden
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Jeg synes det blir mer og mer vanskeli å være sammen med venninnen min som har type.. de sitter der og kysser og koser, mens jeg stirrer i veggen så å si.. hvordan skal man takle en slik situasjon? De skal jo få lov til å kose, men overse meg totalt? Høres ut som de trenger et rom? Jeg personlig hadde gått vekk tror jeg, eller tatt turen hjem...
Mynona Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 Da tror jeg at jeg hadde sagt fra til venninnen min at det er lite hyggelig å være sammen med de når de ikke enser deg en gang. Da kan de like gjerne være alene og kose og kline. Burde være en grei sak det.
mammamora90 Skrevet 2. mars 2012 #5 Skrevet 2. mars 2012 Er det et helt nytt forhold? Har ei venninne som var slik da hun ble sammen for typen for 6 år siden, jeg husket at det irriterte meg så mye, siden det var helt umulig å få til å være med hun uten ham også, det hadde hun ikke tid til Men det roa seg sakte men sikkert ned og nå har hun tid til å finne på noe uten han og de sitter ikke å koser hele tiden når de har besøk..
mammamora90 Skrevet 2. mars 2012 #6 Skrevet 2. mars 2012 Er det et helt nytt forhold? Har ei venninne som var slik da hun ble sammen for typen for 6 år siden, jeg husket at det irriterte meg så mye, siden det var helt umulig å få til å være med hun uten ham også, det hadde hun ikke tid til Men det roa seg sakte men sikkert ned og nå har hun tid til å finne på noe uten han og de sitter ikke å koser hele tiden når de har besøk..
Steinar40 Skrevet 2. mars 2012 #7 Skrevet 2. mars 2012 Er det et helt nytt forhold? Har ei venninne som var slik da hun ble sammen for typen for 6 år siden, jeg husket at det irriterte meg så mye, siden det var helt umulig å få til å være med hun uten ham også, det hadde hun ikke tid til Men det roa seg sakte men sikkert ned og nå har hun tid til å finne på noe uten han og de sitter ikke å koser hele tiden når de har besøk.. Snart er forholdet en saga blott, tenker jeg
Gjest snoopy_93 Skrevet 2. mars 2012 #8 Skrevet 2. mars 2012 Akkurat sånn var min venninne når hun hadde kjæreste også. gadd til slutt ikke være med henne lengre og de to fikk suse og gå i tottene på hverandre. Er nok en grunn til at det forholdet varte i 6mnd og ikke lengre.
mammamora90 Skrevet 2. mars 2012 #9 Skrevet 2. mars 2012 Snart er forholdet en saga blott, tenker jeg Hehe.. De koser jo litt enda når jeg er med de, men ikke så mye, og det går annt å være med dem begge to nå, det gjorde det ikke før
Gjest "gjest" Skrevet 2. mars 2012 #10 Skrevet 2. mars 2012 Det er en uting å sitte å kline når det er folk til stede. 4
Knirke Skrevet 3. mars 2012 #11 Skrevet 3. mars 2012 Ta det opp med venninnen din, men vær forberedt på å pakke sammen og avslutte vennskapet der og da hvis de fortsetter i samme tralten etter at du har sagt ifra ...Fordi det er sinnsykt respektløst, faktisk, å ikke respektere andre menneskers ubehag angående kopulering midt i fjeset 1
MissStiles Skrevet 3. mars 2012 #12 Skrevet 3. mars 2012 Si fra! Jeg synes det er en uting å kline når det er andre folk tilstede som man kjenner. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå