Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er på utkikk etter en ny shampoo, balsam og hårkur. Bruker nå Kerastase´s Bain Chroma Riche.

Har lest noe om Alterna på nett, og lurer på om de kan være verdt et forsøk.

Noen som har erfaringer med produktene? Lukter de godt?

Har langt, stripet blondt hår av den såkalte fine typen...

Takk på forhånd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om dette hjelper deg, men jeg har tidligere brukt Alternas Caviar-serie. Caviar er ment for hår som er for tidlig aldret, slitt og ødelagt. Jeg begynte med shampoo, balsam og hårkur fra Alterna Caviar fordi jeg hadde lest mye om den, og den virket litt ekslusiv og veldig bra. Dessuten trengte jeg litt ekstra pleie til håret, som var tynt, slitt og meget langt. Konsistensen på produktene var svært bra, de kjentes eksklusive og pleiende ut. Lukten var behagelig, men satt ikke i håret spesielt lenge. Det virket som om håret mitt ble sunnere og mindre slitt. Årsaken til at jeg etterhvert byttet til et annet merke, var at shampooen var litt vanskelig å skylle ordentlig ut, det kjentes som om det alltid var litt rester igjen. Kjenner ikke de andre shampooene til Alterna godt nok til å kunne si om det samme skjer med dem, så jeg håper du får svar fra noen som har erfaring med det. Ønsker deg lykke til i jakten på nye hårprodukter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...