Gjest Abelone Skrevet 11. januar 2004 #1 Skrevet 11. januar 2004 Lurer på om noen av dere har kjøpt dere skøyter nylig, og som har noen å anbefale. Jeg har lyst å begynne å gå på skøyter igjen, etter laaaaang pause. Jeg vil har sånne med hakk foran, altså kunstløpskøyter, ikke hockey eller langrennsskøyter. Hvilken sportsbutikk, hvilket merke, hvilken pris?
Pip Skrevet 11. januar 2004 #2 Skrevet 11. januar 2004 Dei har make til mine kunstløpsskeiser på InterSport, meinar dei kostar trehundre-og-eittelleranna.
Labella Skrevet 11. januar 2004 #3 Skrevet 11. januar 2004 Kjøpte Jofa kunstløpskøyter på Sportshuset rett før jul. De kosta også "trehundre og ettellerannet".
14062003 Skrevet 11. januar 2004 #4 Skrevet 11. januar 2004 Jeg anbefaler deg å få bestilt skøyter til deg og ikke kjøpe i en sportsforretning. De er helt tragiske å gå på de som kjøpes i sportforreteningene! Dessuten kan de være svært ødeleggende for ankler og legger/kne! Jeg har hatt mine skøyter i 15 år nå og de er like fine som nye. Like gode å gå i også! Jeg ga visstnok 2000kr for dem den gangen, men så var det toppmodellen også da ... De bra middelsmoddelene får du nok langt billigere!
@lfa Skrevet 11. januar 2004 #5 Skrevet 11. januar 2004 Noen som har prøvd disse skøytene med hekter som minner om de som er på slalåmskoene, foressten? Er de gode å gå med? Ellers så kjøpte jeg mine skøyter på G-sport. Helt greie å gå med, bortsett fra det gnagsåret som dukker opp på den ene ankelen hvis jeg ikke teiper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå