Gå til innhold

Noen som har kjøpt skøyter?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Abelone

Lurer på om noen av dere har kjøpt dere skøyter nylig, og som har noen å anbefale. Jeg har lyst å begynne å gå på skøyter igjen, etter laaaaang pause. Jeg vil har sånne med hakk foran, altså kunstløpskøyter, ikke hockey eller langrennsskøyter. Hvilken sportsbutikk, hvilket merke, hvilken pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg anbefaler deg å få bestilt skøyter til deg og ikke kjøpe i en sportsforretning. De er helt tragiske å gå på de som kjøpes i sportforreteningene! Dessuten kan de være svært ødeleggende for ankler og legger/kne!

Jeg har hatt mine skøyter i 15 år nå og de er like fine som nye. Like gode å gå i også! Jeg ga visstnok 2000kr for dem den gangen, men så var det toppmodellen også da ... De bra middelsmoddelene får du nok langt billigere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd disse skøytene med hekter som minner om de som er på slalåmskoene, foressten? Er de gode å gå med?

Ellers så kjøpte jeg mine skøyter på G-sport. Helt greie å gå med, bortsett fra det gnagsåret som dukker opp på den ene ankelen hvis jeg ikke teiper... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...