Cheesecake Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Hei, Jeg trenger å kjøpe meg noe nytt undertøy, for nå har jeg fått nok av bøyler som stikker og stropper som gnager på BH'er fra H&M osv... Leser også overalt om at det er veldig vanlig at man bruker feil BH-størrelse så jeg burde blitt målt av noen som kan det. Kan noen anbefale en undertøysforretning i Drammen/omegn?
Gjest Lille-pus Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 Et tips er å prøve Undertøyhuset Maud Godt størrelsesutvalg, fører gode merker (dog ikke spesielt billige). Drister meg til å anbefale hhv. Prima Donna og Marie Jo
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 Et tips er å prøve Undertøyhuset Maud Godt størrelsesutvalg, fører gode merker (dog ikke spesielt billige). Drister meg til å anbefale hhv. Prima Donna og Marie Jo Mener at de ikke holder til på Strømsø som nettsiden sier. Er vel en av sidegatene til Gågata. Forbi magasinet og ned den gate ved Japan Foto. Mirawa ligger i den andre enden av gata.
Anjah Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 Det er en foretning i gågata på Bragernes som spesialiserer seg på undertøy. Jeg pleier ikke å handle der, men antar at det er bra greier. De heter Underbart.
Gjest Lille-pus Skrevet 3. mars 2012 #5 Skrevet 3. mars 2012 Mener at de ikke holder til på Strømsø som nettsiden sier. Er vel en av sidegatene til Gågata. Forbi magasinet og ned den gate ved Japan Foto. Mirawa ligger i den andre enden av gata. Mange takk for korrigering Har navnet deres fra venninner i Drammensområdet, så det er supert å få korrigering på butikkplasseringen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå