Gå til innhold

Møllers Omega 3 kapsler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok alltid en møllers omega 3 kapsel hver dag før, inntil jeg så en dokumentar og det var litt skriverier i pressen om at muligheten for at oljen i de kapslene var gammel og harsk, og dermed kunne virke mot sin hensikt, og rett og slett være helsefarlige.

Jeg sliter med fibromyalgi, og det er dermed anbefalt for meg med omega 3,men jeg tør ikke kjøpe møllers igjen, jeg har ikke sett noe "friskmelding" i pressen angående dem, og ikke har jeg funnet noe alternativ.

Er det noen som vet om omega 3 kapsler i butikk som er trygge å ta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at tran hverken smaker godt eller sitron, men Møllers på flaske er fisk fra Barentshavet og deromkring... Ellers var det ikke bare Møllers som fikk rottenfisk fra helvete til kapslene sine, tror det var flere andre også.

Synd, for jeg burde også spise tran egentlig :sukk:

Skrevet

Har også lest at trankapsler kan være harske og sånt.

Men hva med flytende tran på flaske, kan det også være dårlig?

AnonymBruker
Skrevet

Nå svarte Womat at møllers tran er fra Barentshavet og da godkjent. Men jeg takler ikke det med å kjenne den transmaken i halsen hele dagen.

TS

AnonymBruker
Skrevet

For å unngå transmak i munnen, er det beste trikset å drikke melk før og etter man tar tran, jo mer fett, jo bedre. Når man smører halsen med melkefett på forhånd, vil ikke transmaken feste seg like godt.

Skrevet

Oil4Life

Skrevet

Nå svarte Womat at møllers tran er fra Barentshavet og da godkjent. Men jeg takler ikke det med å kjenne den transmaken i halsen hele dagen.

TS

ah, ja, da er vel tran det beste å ta. Jeg er ikke glad i å svelge kapsler om morgenen, så jeg skal begynne å ta tran heller.

Skrevet (endret)

Prøv Havfruens tran! Jeg brekker meg av vanlig tran, men denne tranen får jeg i meg i flytende form. Den smaker nesten godt, og lukter ikke vondt :)

Finnes også i kapsler :)

Endret av nissejenta
AnonymBruker
Skrevet

Apotekene påstår at det de har skal være kontrollert under svært strenge betingelser.. Ellers er tran et sikkert stikk, siden man fort kjenner om det er harskt eller ei.

Gjest ~Good&Bad~
Skrevet

Ta Immimarine! google it and thank me later ;)

(Har ME selv)

Skrevet

Putt trankapslene i fryseren for å slippe tran-rap.

Skrevet

Ta heller flytende tran enn de omega 3 kapslene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...