Gå til innhold

samsung galaxy s2 eller vente på iphone 5

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, har fått tilbud om å kjøpe en brukt samsung galaxy s2 av en venn av meg for 3500. Den er ikke så veldig gammel, og heller ikke riper i, men vurdere å vente på iphone 5, eller helle gå for iphone 4s. Hva ville du ha gjort? Er dette en grei pris for mobilen? Jeg har en tendens til å miste mobiler veldig ofte i gulvet å har derfor ventet med alt som heter smartmobiler. Er det noe jeg går "glipp" av om jeg kjøper samsung galaxy s2 istede for å gå for en iphone? Dette er ikke for å starte en debatt iphone vs samsung galaxy, men for å høre om det jeg går "glipp" av er verdt det i forhold til hvor mye jeg sparer. Da tenker jeg feks på apps, husker dere den artikkelen på kvinneguiden som het jente apps eller noe, og kun gjaldt iphone, det er sånne ting som gjør at jeg heller vil ha den. Også er iphone mye finere da, hehe.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ble postet to ganger, og får ikke akkurat til å slette? hjelp?

Skrevet

Jeg ville ventet på iPhone 5, ikke gått for iPhone 4s...da kan du like gjerne spare penger og kjøpe 4 (uten s)

Om du burde kjøpe den brukte telefonen? Tja, vet ikke helt. Jeg personlig ville ikke kjøpt en brukt telefon uansett. Telefoner i dag har som regel ikke all verden med levetid

Skrevet

gå for samsungen, du.

har kjøpt mye brukte telefoner, de holder like godt som nye. bare sørg for å få med kvitteringer.

Skrevet

Hvis du mister telefonen ofte i gulvet er det ikke lurt å kjøpe iPhone, for de knuser lettere. MEN jeg ville ha prutet den ned en del. Ser du kan få en demo SG2 for 3000 kr på komplett.no, den har jo blitt mye mindre brukt enn den til vennen din.

Gjest Rivera
Skrevet

Hei, har fått tilbud om å kjøpe en brukt samsung galaxy s2 av en venn av meg for 3500. Den er ikke så veldig gammel, og heller ikke riper i, men vurdere å vente på iphone 5, eller helle gå for iphone 4s. Hva ville du ha gjort? Er dette en grei pris for mobilen? Jeg har en tendens til å miste mobiler veldig ofte i gulvet å har derfor ventet med alt som heter smartmobiler. Er det noe jeg går "glipp" av om jeg kjøper samsung galaxy s2 istede for å gå for en iphone? Dette er ikke for å starte en debatt iphone vs samsung galaxy, men for å høre om det jeg går "glipp" av er verdt det i forhold til hvor mye jeg sparer. Da tenker jeg feks på apps, husker dere den artikkelen på kvinneguiden som het jente apps eller noe, og kun gjaldt iphone, det er sånne ting som gjør at jeg heller vil ha den. Også er iphone mye finere da, hehe.

Jeg er kjempefornøyd med min Samsung galaxy telefon, og hadde kjøpt den igjen hvis jeg fikk valget mellom iphone og samsung. Men jeg hadde heller kjøpt den ny i stedet for brukt. På lefdal får du den helt ny for 3895 kr hvis du bestiller den på nett eller velger collect@store (noe som er billigere enn å kjøpe den i butikk) i tillegg til at den ikke er låst til et spesifikk abonnement :)

AnonymBruker
Skrevet

er du dum man :P hehe SAMSUNG er best ;) iphone er noe dritt hoho :P

har prøvd begge deler og syns deffentivt galaxy modellene er de beste! android <3

Skrevet

Hvis du mister telefonen ofte i gulvet er det ikke lurt å kjøpe iPhone, for de knuser lettere. MEN jeg ville ha prutet den ned en del. Ser du kan få en demo SG2 for 3000 kr på komplett.no, den har jo blitt mye mindre brukt enn den til vennen din.

Dersom dette stemmer (og at helt ny koster 3850) må du ikke vurdere den brukte til vennen din. Max 2500 men da er det et helt ok kjøp

Skrevet

Hvis man mister telefonen i gulvet og den knuser, så kan man forhindre dette ved å kjøpe en casing å ha på telefonen.

Ellers så koster det ikke så mye å fikse glasset bak på iPhonen. Mannen min betalte 300,- for å fikse det etter å ha mistet telefonen for 5. gang i steintrappa på eiendommen her.

Skrevet

Jeg venter på iPhone 5. Hadde samme problemstilling som deg - iPhone 5 eller Galaxy S 2? Vel, jeg har jobbet i mobilbutikk, og det er JÆVLIG mye problemer med S 2en. Har sikkert 2-3 stk inn på reparasjon hver uke, 80% har problemer med ekko.

Skrevet

Jeg skal også ha ny telefon til høsten. Jeg bytter ikke så ofte så jeg har bestemt meg for å vente til iPhone 5 blir lansert får å kunne ta den med i betraktningen før jeg kjøper.

Skrevet

Kjøper du ei "pølse" til å ha rundt iphonen skal det ganske mye til at den knuser

http://www.24hshop.no/nb-NO/bumper-till-iphone-4--4s-p-13347.aspx

Nja, anbefaler heller en case som også dekker baksiden.

Baksiden på iPhonen er like skjør som skjermen, og mistet man den på en kant, stein eller noe så er det lett å knuse den.

Søk på Otterman. De har veldig mange flotte beskyttelser til iPhone som også er i myk "gummi"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...