Gjest Koala Lompa Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 (endret) Dere må bare le. Og det er kanskje dumt av meg å fortelle det for nå blir jeg vel "bombadert" med slikt i fremtiden. Er det bare jeg som utrolig provosert av enkelte smileys på KG? Endret 2. mars 2012 av Koala Lompa
Ryvre Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 Nei, blir ikke provosert, men syns noen er ganske morsomme/søte så jeg må smile hver gang jeg ser dem Hvilke smileys provoserer deg da?
_Aries Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 Jeg blir ekstremt provosert av " " Både her på KG, facebook, msn, meldinger.. OVERALT! 4
Aldrisur Skrevet 2. mars 2012 #5 Skrevet 2. mars 2012 Åsså jeg som har blitt helt hekta på de små nusselige greiene! De hjelper meg liksom å vise hva jeg egentlig mener. Men skal begynne å øve meg på å ikke putte på en smiley i hvert eneste innlegg. Må øve meg sakte så legger ved hun her, veldig søt da! 1
Lutetium 71 Skrevet 2. mars 2012 #6 Skrevet 2. mars 2012 Jeg blir ekstremt provosert av " " Både her på KG, facebook, msn, meldinger.. OVERALT! Hehe! 4
Gjest Søgni Skrevet 2. mars 2012 #7 Skrevet 2. mars 2012 (endret) Denne: provoserer meg litt, av og til. Endret 2. mars 2012 av Søgni 3
medusa88 Skrevet 2. mars 2012 #8 Skrevet 2. mars 2012 syns smileyene er ganske søte eg. Blir ikkje så provosert, men eg legger merke til at eg bruker det ofte selv i meldinger og FB. Men ikkje så masse i KG
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars 2012 #10 Skrevet 4. mars 2012 Jeg er så totalt uprovosert av smilefjes at jeg nesten sovner. Enkeltes bruk av ord derimot, kan provosere meg en del.
Vulpes Skrevet 4. mars 2012 #11 Skrevet 4. mars 2012 Jeg blir ikke provosert, men denne her synes jeg er ufattelig teit, for den brukes i så mange absurde settinger: 1
Gjest Koala Lompa Skrevet 4. mars 2012 #12 Skrevet 4. mars 2012 Åh,det er en del jeg blir provosert av. Viktig å legge til at jeg kan bli provosert av dem. Kommer an på teksten og om de rett og slett brukes som hersketeknikk. urk,alt man skal la seg bli provosert av..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå