AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 For eksempel i bassenget his SiB, er det timer 08-09 om morgenen på timeplanen. Må man da vente til klokken 09 om man vil komme etter timen er slutt? Og om man går på en spinningtime, varer den i en hel klokketime?
Rights Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 For eksempel i bassenget his SiB, er det timer 08-09 om morgenen på timeplanen. Må man da vente til klokken 09 om man vil komme etter timen er slutt? Og om man går på en spinningtime, varer den i en hel klokketime? En bassengtime varer en klokketime. Det vil si, kommer du klokken 8, får du være uti til klokken 9. Sånn grovt sett: En klokketime. Sånt er det iallefall her jeg bor. Med spinning er det litt annerledes, for en spinningtime kan vare alt ifra 30 minutter, til ca. 1 time. Må se på timeplanen hvor lenge de varer!
Gjest Anuket Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 (endret) Hos Sib så er jeg som regel ferdig 5 på hel, dvs. at timene jeg går på varer i 55 min. Det samme med basseng timene, du kan sikkert bare gå i bassenget kl 9 for eksempel, men det kan være de holder på å avslutte SIB har uansett alltid to rader (??) ledige hvor man kan svømme mens det foregår treningstimer. Endret 2. mars 2012 av Anuket 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå