Gå til innhold

Kule/fine treningsklær på nett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst på sånne fine treningsklær som f.eks Fotballfrue har, men finner bare kjedelige svarte ting i butikkene. Hvor kan jeg finne skikkelig fine treningsklær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg handler treningstøy på getinspired.no... elsker de antishake-tightsene :rodmer: Normale størrelser, kjapp levering.

Ellers så har jeg og handlet treningstøy på nelly.com, de har utrolig mange stilige treningstopper!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også stor fan av getinspired.no! Supre klær og god service.

Ellers har også movana.no endel litt annerledes treningsklær. Vet ikke noe om kvalitet, har ikke testet ut.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje litt offtopic, er det noen som vet om noen butikker som har treningsklær til en litt rimelig pris?

Skrevet

Kanskje litt offtopic, er det noen som vet om noen butikker som har treningsklær til en litt rimelig pris?

XXL kanskje?

Skrevet

Synes http://www.joggeshop.no/ har masse fine treningsklær, ofte til en billigere pris enn norge (har blant annet kjøpt klær der som ble solgt til dobbel pris på nelly.com). Det er egentlig en dansk side, så når man betaler legges det til 125 kr for frakt og toll, så slipper man å betale noe toll når man henter pakken. Derfor lønner det seg å bestille litt mer i samme slengen :-)

• 2 år senere...
Skrevet

Anybody has heard about trainings clothes with silver protection? As I discovered that. In the gym after a few minutes I am starting to be sweating and from me starts going bad smell. This makes me so uncomfortable feeling.

But I found Thermowave products for professional sportsmen. Clothes are made in Lithuania as like Devold. All summer collection is protected with silver ions. This is like a miracle for me, my problem with bad smell is gone, even I use T-shirt one week without washing:)

What is silver protectio here you can read more. Www.rudolf.de/en/brands/silverplusr.html

i am starting my web page where I sell this product. And the good news is for kvinneguide forum reader, I have a discount code for 20 % is: kvinneguide.

Trainings webshop mycomfort.no

Gjest alegria
Skrevet

Sportamore er den beste nettbutikken for treningstøy. De har mye mer en Getinspired o.l sider. Billig og de er kjempe raske med levering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...