TuridS Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 De i butikkene sier at de selger det kun om sommeren akkurat denne men de selger alle andre liksom.. typisk. å jeg prøver finne det på nett, spiller ingen rolle hvilket land jeg må bestille det fra, jeg bare MÅ ha det! Hjelp Er evig takknemlig til hvem som kan finne det for meg.
Sugerøret Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 http://www.google.no/search?q=Isadora+solpudder+91+Dark+Tan&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a 1
TuridS Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2012 Jeg vet hvordan man googler.... ikke akkurat det jeg trengte hjelp til for å si det sånn... Trenger mer spesifikt!
TuridS Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2012 nei de hadde ikke isadora Men takk for tips!
Jubal Skrevet 2. mars 2012 #6 Skrevet 2. mars 2012 Apothica Norge kommer opp på shippinglista, i alle fall.
TuridS Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2012 Ja jeg prøvde bestille fra dem istad og alt gikk greit og jeg fikk bestilt og sånn og var dritglad, men fem minutter senere fikk jeg email der de sa de ikke hadde varen inne.. Ble skuffa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå