Gå til innhold

Jenter og onani

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker som regel og stimulere klitorisen med dusjstrålen eller et masasjeapperat, det gir meg en herlig nytelse. Men er det noen som har flere gode eksempler på onani? begynner å gå litt lei av de samme metodene, og trenger litt mer spennende metode!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Agurk ;)

Skrevet

MX-Fighter vibrator og orgasmemaskin.

• 8 år senere...
Skrevet

Kanskje det er så enkelt som å onanere et annet sted i huset. Eller til og med på webcam (anbefales 🤭).

Anonymkode: 44018...1c4

Skrevet

Jeg har nettopp fått meg womanizer. Den doble med g-punkt stimulering også. Min første womanizer faktisk, men den fungerer helt vanvittig. Skjønner hvorfor disse er blitt populære. 

Jeg har alltid fått mange orgasmer, men med denne kan jeg egentlig holde på hvor lenge som helst. Bare pause litt innimellom og sette opp et hakk mellom hver gang. 

Endre etter flere omganger med en orgasme som varte i en evighet. Aldri opplevd noe lignende. 

Anonymkode: 47dec...198

Skrevet

Forumet er for voksne. 

Anonymkode: 56e82...070

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nettopp fått meg womanizer. Den doble med g-punkt stimulering også. Min første womanizer faktisk, men den fungerer helt vanvittig. Skjønner hvorfor disse er blitt populære. 

Jeg har alltid fått mange orgasmer, men med denne kan jeg egentlig holde på hvor lenge som helst. Bare pause litt innimellom og sette opp et hakk mellom hver gang. 

Endre etter flere omganger med en orgasme som varte i en evighet. Aldri opplevd noe lignende. 

Hvordan er det etterpå med slikking og fingring? Tar det tid å komme da? Er ikke womanizer brutalt på klitorisen til at en mann klarer å slikke etter gjentatt bruk av trykkmaskin?

Anonymkode: 0b86f...9fe

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det etterpå med slikking og fingring? Tar det tid å komme da? Er ikke womanizer brutalt på klitorisen til at en mann klarer å slikke etter gjentatt bruk av trykkmaskin?

Mener du at nervene blir ødelagte? 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Ja blir det verre å komme etter gjentatt bruk av maskiner?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring tilsier ikke det. 

Skrevet
37 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

😂

Skrevet (endret)

Man blir litt nummen av vibrasjoner osv men det er jo bare rett etterpå, og så går det over. Man får altså ikke varige skader av normal bruk av sexleketøy😂

Og hvis du får prestasjonsangst av at dama bruker sexleketøy så er min erfaring at ingenting kan måle seg med at noen andre gir deg orgasmen😉 

Endret av Justia
  • Liker 1
Skrevet
På 2.3.2012 den 15.44, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker som regel og stimulere klitorisen med dusjstrålen eller et masasjeapperat, det gir meg en herlig nytelse. Men er det noen som har flere gode eksempler på onani? begynner å gå litt lei av de samme metodene, og trenger litt mer spennende metode!

Prøv å henge med hodet utenfor sengkanten, når du kjenner at hodet fylles med blod blir orgasmen din forsterket ytterligere et hakk. Dette kommer du til å gjøre flere ganger etterpå... Takk meg gjerne etterpå❤️

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dummeste jeg har hørt. Er heller motsatt for mange eg kjenner. At de faktisk får lettere orgasme av slikking og fingring ved jevnlig bruk av vibrator. Mange får ikke orgasme av slikking i det hele tatt....

Anonymkode: 149a4...7bc

• Liker 1
Skrevet
På 14.9.2020 den 22.54, AnonymBruker skrev:

Min mann sikker så sjeldent uansett. Før samleie er det iallefall flott. 

Jeg synes egentlig ikke at womanizer er brutal. Kan ha veldig milde hastigheter, og den er behagelig på når ganske heftig også.

Kjøpte tidligere en annen type som ble voldsomt anbefalt. Lelo sona. Den er derimot for brutal for meg 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...