kiwi&eple Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Er det noen som som vet hvor jeg kan få kjøpt gummiarmbånd, sånne litt tykke? i butikk og ikke på nett? jeg trenger til et event i kveld, og renner ut av tid, blir stresset.
Gjest mari kontrari Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 Prøv HM eller en lekebutikk, kanskje? Om det skal brukes som adgangsbevis ved arrangementet for en kveld går det kanskje an å kjøpe gummibånd eller syntetisk skinnsnor i en knallfarge og knytte på folk, som en kriseløsning. Men om det må være sånne armbånd jeg tror du mener (ala de som det gjerne står love, peace, etc. på) kommer jeg dessverre ikke på om jeg har sett det i noen butikk. Men ville spurt på typ glitter og lignende tilbehørsbutikker, kanskje de har lagt merke til andre som har om de ikke har selv.
Gjest Illiya Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Fint for deg at du ikke har større ting å bli stresset for da:) Et armbånd er da en bagatell, og har du ikke større problemer er du veldig heldig
kiwi&eple Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2012 Prøv HM eller en lekebutikk, kanskje? Om det skal brukes som adgangsbevis ved arrangementet for en kveld går det kanskje an å kjøpe gummibånd eller syntetisk skinnsnor i en knallfarge og knytte på folk, som en kriseløsning. Men om det må være sånne armbånd jeg tror du mener (ala de som det gjerne står love, peace, etc. på) kommer jeg dessverre ikke på om jeg har sett det i noen butikk. Men ville spurt på typ glitter og lignende tilbehørsbutikker, kanskje de har lagt merke til andre som har om de ikke har selv. tusen takk for svar trenger 50 stk til i kveld, fikk plutselig beskjed og da ble jeg stresset , men takk igjen
Gjesten Skrevet 2. mars 2012 #5 Skrevet 2. mars 2012 Fint for deg at du ikke har større ting å bli stresset for da:) Et armbånd er da en bagatell, og har du ikke større problemer er du veldig heldig Atte hæ? Hun må da få lov til å spørre om dette uten å få den der sleigt i fleisen. 2
Orchideae Skrevet 2. mars 2012 #6 Skrevet 2. mars 2012 Fint for deg at du ikke har større ting å bli stresset for da:) Et armbånd er da en bagatell, og har du ikke større problemer er du veldig heldig Og igjen himler jeg med øynene over en helt unødvendig kommentar her inne.. Om du ikke har noe nyttig å komme med, annet enn en litt halvspydig kommentar så går det an å la være, vet du! Du kan jo sjekke ut glitter også, kan jo hende de har noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå