Gjest Agate Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Idag har vi startet med første prøveperiode !!! Spennende!! Måtte bare dele det
Orchideae Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 Lykke til! Det blir spennende fremover for dere, da! Har du gått på prevensjon før? Selv ble jeg gravid første gang ca. 4 måneder etter pille slutt, men mistet desverre i en SA. Men jeg er gravid igjen nå. Lykke til ennå en gang!
Søster K Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Åh! Lykke til Det klaffet for oss på 2. pp. hadde lest om så mange som ikke hadde noen effekt av pergo, så ble så overrasket over at det tok så kort tid.. Er nå snart 7 uker på vei. Krysser fingrene for dere!
Moije Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 Så spennende! Ønsker deg masse lykke til med prøvinga, og krysser fingrene for at spiren setter seg så fort som mulig
Gjest Agate Skrevet 3. mars 2012 #7 Skrevet 3. mars 2012 (endret) Tusen takk for alle lykkeønskninger Har ikke gått på prevensjon på 8 år... ....så detta blir spennende Endret 24. mars 2012 av Agate
Bentix Skrevet 4. mars 2012 #8 Skrevet 4. mars 2012 Så spennende =) Lykke til!! Vi har planer om å begynne prøvingen om en måned eller to, vanskelig å vente til da hehe.. jeg sluttet på pillen i begynnelsen av januar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå