Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Vampen
Skrevet

..og gratulerer med dagen!:nigo:

(og der fikk du den egne tråden også. ;) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk, takk!

På snikk snakk og greier! Da er vi trygge, Vampen!

• Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet

Jeg vurderte først å legge den på Aktuelle saker, på pur f, men kom frem til at jeg ikke gidder å gi folk infarkt og magesår i dag!:lur:

Men siden avsporinger ikke er helt godkjent på Snikk-snakk heller, så må jeg bare gjenta gratulerer med dagen, nydelige, vakre Yme, bare sånn for å holde meg til topic'en. :nigo:

Skrevet (endret)

Get a room! :fnise::herremann:

Endret av Liquorice
Skrevet

RØDGRØTMEDFLØTEPÅDETERSÅGODTÅFÅRØDGRØTMEDFØTEPÅERSÅGODTÅFÅ!!!!!!!

Jeg syns det er greit at den ligger på snikksnakk da. Det er jo ikke vits å plage folk med vilje, og spesielt når man veit hvor sinte de faktisk greier å bli over sånt.

Men denne tråden er fin, for den handler om meg, og om at jeg er nydelig og har bursdag! Idag skal jeg spise oreokake, og bade i havregrøt.

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer med dagen Yme :danse: :danse:

Synes du burde invitere til KG-fest!

Gjest badeand1
Skrevet

Liker Yme jeg også.^^

Gratulerer med dagen!! Hvor gammel blir du? :)

Gjest RompeRusk
Skrevet

Gratulerer med dagen Yme :danse: :danse:

Synes du burde invitere til KG-fest!

Agreed!

.. På Ymes regning, selvfølgelig :fnise:

Skrevet

Gratulerer med dagen, mister! :)

Skrevet

Men jeg er jo i Bergen, og der er det aldri fest! Fint vær er det idag, og det har jeg aldri opplevd her borte.

Jeg er 27, og tilføyer at jeg ikke jobber, og at jeg bor sammen mammaen min.

• Liker 3
Skrevet

Gratulerer med dagen :blomst:

Gjest RompeRusk
Skrevet

Men jeg er jo i Bergen, og der er det aldri fest! Fint vær er det idag, og det har jeg aldri opplevd her borte.

Jeg er 27, og tilføyer at jeg ikke jobber, og at jeg bor sammen mammaen min.

Er du i Bergen? Jamen da kan jo jeg og du ha en liten mini-KG-fest i leiligheten :jepp: Med boller og brus og en appelsin på deling :fnise:

Skrevet

Tror du har fått fint vær til byn for å ære deg på bursdagen din Yme.

Gratulerer med dagen her inne også :goodbye:

Skrevet

Takk, takk!

Det virker som de som bor her, vil at vi skal ut en liten tur i kveld, etter de har mata med meg med kaker og dritt... Men den halve appelsinen var jo veldig fristende da! Er det blodappelsin?

Gjest RompeRusk
Skrevet

Takk, takk!

Det virker som de som bor her, vil at vi skal ut en liten tur i kveld, etter de har mata med meg med kaker og dritt... Men den halve appelsinen var jo veldig fristende da! Er det blodappelsin?

Halvt blodappelsin og halv vanlig appelsin! Så her får du i både pose og sekk :)

Skrevet

Kjøpte blodappelsine for en stund siden og de var så sure at fjeset mitt nesten vrengte seg av :sjokkert:

Skrevet (endret)

Så halve halvparten av appelsinen, er blodappelsin? Det hørtes spennende ut! Vil ikke du ha blodappelsin da??

Blodappelsiner skal ikke være sure... Da har du fått dårlige varer! Du må kjøpe søte blodappelsiner. Sånne som ikke er sure., og bare smaker søtt.

Endret av Yme
Skrevet

har du bursdag, din jævel? gratulerer og kos deg med kaken!

Skrevet

Takk skal du ha! Jeg skal i det minste se på kaken jeg får, mens de andre spiser den. Er ikke så veldig glad i sånt, egentlig... Kanskje jeg slikker litt på glassuren bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...