AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Har en deltidsjobb (40%), kan jobbe lite en mnd og mye en annen. Vil nå ha en ekstra inntekt. Hvordan skal jeg forklare dette i en søknad, at de må gi meg jobb etter timeliste fra gamlejobb. Mulig at de går med på noe sånt? Takker for alle innspill, gjerne kom med tips!
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 Du vil aldri finne en arbeidsplass som jenker etter dine oppsatte timer et annet sted. Aldri.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Det er mange som har flere arbeidsplasser, hvordan gjør dere det?
Sweetpea25 Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 Hei! Selv har jeg 50 % stilling på min arbeidsplass, men pga. lite ekstravakter fant jeg ut at jeg måtte søke meg på en ny jobb. Da jeg fikk jobben, skrev jeg opp turnusen min, som sjefen fikk, så har hun plukket ut vakter til meg, utifra fridager på turnusen
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #5 Skrevet 2. mars 2012 Det er mange som har flere arbeidsplasser, hvordan gjør dere det? En dagjobb og en kvelds- og helgejobb.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #6 Skrevet 2. mars 2012 Hei! Selv har jeg 50 % stilling på min arbeidsplass, men pga. lite ekstravakter fant jeg ut at jeg måtte søke meg på en ny jobb. Da jeg fikk jobben, skrev jeg opp turnusen min, som sjefen fikk, så har hun plukket ut vakter til meg, utifra fridager på turnusen Hvordan gikk du frem i søknaden? Skal jeg skrive at jeg jobber deltid og er ute etter mer, eller noe mer utover der Jobber turnus.
Green Lady Skrevet 2. mars 2012 #7 Skrevet 2. mars 2012 Jeg ville ha funnet aktuelle jobber, så tatt en telefon, forklart at du finner stillingen veldig interessant, bla, bla, bla, og at du har en jobb fra før, så om det kunne vært mulig å kombinere begge disse jobbene. Ved å ringe sparer du unødvendig tid på å skrive en søknad som kanskje legges i nei-bunken med en gang, og du blir kanskje husket dersom du får en god tone med den du prater med. Da er det bare å referere til samtalen i søknaden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå