AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #1 Del Skrevet 2. mars 2012 Hei! Jeg lurer på å bestille en tur til Alanya i midten/slutten av mai. Har noen vært der på denne tida? Hvordan er temperaturen i været og havet? Var der i slutte av august i fjor, og da var det nesten FOR varmt i været, men temperaturen i vannet var helt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 2. mars 2012 #2 Del Skrevet 2. mars 2012 Det er for kaldt i vannet til å bade. Regn med regn og masse vind. Jeg tror vi hadde et par dager med ordentlig sol og varme den uka vi var der for mange år tilbake. Opplevde litt av et tordenvær! Jeg syns det var for kaldt og hvis du liker å bade så vil jeg heller anbefale senere enn i mai. Været varierte veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #3 Del Skrevet 2. mars 2012 Noen jeg kjenner har leilighet i området og pleier å dra utenom sesongen, bla i mai. Det varierer veldig! Det kan være ganske kaldt og regne, men du kan også ha flaks ... noen ganger er det kjempefint og varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 2. mars 2012 #4 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg var i Alanyia en uke i starten av Mai i fjord. Midt på dagen var det varmt om man lå rett ut i solen. Ellers måtte man ha på langermet genser/bukse på kveldstid. Vi badet i vannet, men det var ikke noe å skryte av. Var også på rafting, og det var så kaldt at jeg hadde helt blå tær etterpå.. En dag var vi på båttur, og det blåste masse og jeg måtte ligge UNDER håndklet mitt for å ikke fryse. Jeg tror nok jeg hadde drøyd det til rett før sesongen starter i juni, eller i slutten av August. Da er det også billigere enn om du reiser i skoleferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gumman87 Skrevet 12. mars 2012 #5 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg har vært i Alanya i mai 4 ganger (i midten av mai, 17mai feiring ) og da har det vært knallfint hver eneste gang! Rundt 30 grader og varmt nok i vannet. Første gangen jeg var der i mai så holdt jeg på å brenne opp! 40+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seajewel Skrevet 12. mars 2012 #6 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg har vært i Alanya i mai 4 ganger (i midten av mai, 17mai feiring ) og da har det vært knallfint hver eneste gang! Rundt 30 grader og varmt nok i vannet. Første gangen jeg var der i mai så holdt jeg på å brenne opp! 40+ Stemmer iallefall ikke med da jeg var der. Masse vind og kaldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibi Skrevet 12. mars 2012 #7 Del Skrevet 12. mars 2012 Stemmer iallefall ikke med da jeg var der. Masse vind og kaldt. Forhåpentligvis var du uheldig. Vi reiser til Alanya 20 mai, og blir i tre uker. Håper på fint vær. De fleste jeg kjenner som har reist da har hatt kjempebra vær. Venninnen min er gift med en tyrker, og de reiser alltid i mai for å slippe unna den værste varmen. Har aldri hørt at de har dårlig vær, men det kan sikkert skje. Kan nok også være store forskjeller fra den første uka i mai, til den siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gumman87 Skrevet 12. mars 2012 #8 Del Skrevet 12. mars 2012 Regner med at det er stor forskjell på begynnelsen og i slutten av mai! Dere skal jo være i 3 uker og da er dere jo kommet over i juni. 99,99% sikker på at dere får det mer enn varmt nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gumman87 Skrevet 12. mars 2012 #9 Del Skrevet 12. mars 2012 Nei, foresten, 100% sikker på det! Har vært i Tyrkia 11 ganger og aldri opplevd dårlig vær. Tyrkia er stabilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå