AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Jeg så en youtubevideo der de sa at man aldri måtte putte borrelåsruller i vått hår, for da ville det bli umulig å få dem ut når de ble tørre. Stemmer dette? Det er jo mye lettere å jobbe med vått hår...
Xtra_lilje Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 Jeg har personlig erfart at man ikke bør ha borrelåsruller i vått hår
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Jeg har personlig erfart at man ikke bør ha borrelåsruller i vått hår Signerer!
Kari Grete 123 Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 Jeg så en youtubevideo der de sa at man aldri måtte putte borrelåsruller i vått hår, for da ville det bli umulig å få dem ut når de ble tørre. Stemmer dette? Det er jo mye lettere å jobbe med vått hår... Min erfaring er at slike "pinneruller" fungerer best. Borrelåsrullene har jeg gitt opp.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #5 Skrevet 2. mars 2012 Jeg har best erfaring med borrelåsruller i lett fuktet hår. Ikke vått.
Belle de Jour Skrevet 2. mars 2012 #6 Skrevet 2. mars 2012 Jeg har hatt borrelåsruller i vått hår ganske mange ganger. Ikke gjennomvått, men lett håndkletørket hår. Det gir ganske fine krøller om jeg lar de tørke helt, men jeg tviler på at de er helt optimale for håret. De setter seg ganske hardt, selv om det føles som at de sitter løst, og jeg føler det sliter litt når jeg drar de ut. Dessuten synes jeg slike gammeldagse ruller med pinne som man fester de med gir langt bedre krøller. Om du bare vil ha for volumets skyld, og ikke gammeldagse krøller, tror jeg det fungerer bra å ha de i tørt hår.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #7 Skrevet 2. mars 2012 Takk for svar alle sammen! Jeg fant billige borrelåsruller i en butikk og bestemte meg for å gi dem et forsøk. Vet dere om et sted jeg kan kjøpe sånne pinneruller uten at det er for dyrt? Eventuelt varmruller for den saks skyld. De borrelåsrullene jeg har kjøpt nå er 44 mm, vil gjerne ha litt fall i håret
Kari Grete 123 Skrevet 8. mars 2012 #8 Skrevet 8. mars 2012 Takk for svar alle sammen! Jeg fant billige borrelåsruller i en butikk og bestemte meg for å gi dem et forsøk. Vet dere om et sted jeg kan kjøpe sånne pinneruller uten at det er for dyrt? Eventuelt varmruller for den saks skyld. De borrelåsrullene jeg har kjøpt nå er 44 mm, vil gjerne ha litt fall i håret Pinneruller kan du forsøke å få tak i hos frisør, eller i parfymeri. (Ikke Vita)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå