Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Janna
Skrevet

Hva er den beste body lotionen?? Jeg bruker nå Nivea Body Firming Lotion hver dag etter dusj. Den gjør huden silkemyk og bløt icon_smile.gif

Hva er vitsen med bodylotion egentlig? Bortsett fra at den lukter godt og myker opp huda?

Har den noen "medisinsk" funksjon?

12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter min mening har Biotherm den beste body lotionen - den hvite flaska med blå skrift (det finnes ulike typer). Huden blir deilig myk og lukter utrolig behagelig. icon_smile.gif

Vitsen med body lotion? Hvis jeg ikke bruker det, tørker huden inn... icon_frown.gif Jeg føler at huden blir gladere når den tilføres fuktighet, og da blir jeg glad & fornøyd selv også! icon_smile.gif12

Skrevet

Jeg bruker også Biotherm.

Vitsen er vel å tilføre huden fuktighet, er det ikke?

Uansett, kjempedeilig når du har en god krem icon_smile.gif12

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Biotherm er bra ja. Men litt dyrt for en stakkars student, så jeg synes nivea har fine bodylotions, kanskje særlig den spray'en, kjempelettvindt! icon_smile.gif

Skrevet

Jeg er veldig begeistret for en bodylotion som fåes kjøpt på apoteket. Spenol, tror jeg den heter. Uparfymert og drøy.12

Skrevet

nivea body caring milk er ganske bra,huden

blir som silke og glatt etter noen sekunder

du har smøret på.en stor flaske koster noe med 39,50 eller 49,50.en liten flaske koster 10 kr.du finner sånne småe flasker på cubus

Skrevet

jeg er avhengig av bodylotion. hvis jeg lar vær å bruke, blir huden min så tørr, klør og flasser. synes den aprikosfargede til biotherm er best, men siden jeg bruker store mengder blir det til at jeg vanligvis bruker en billigere type - neutrogena er helt strålende til tørr hud.

Gjest Janna
Skrevet

Har nå brukt Nivea Firming Lotion i fire dager, og merker god forskjell icon_smile.gif Huden føles faktisk fastere. Sikkert psykologisk det der icon_smile.gif12

Skrevet

Jeg bruker en bodylotion fra Vaseline Intensive Care; extra strength lotion.

Elsker den!12

Skrevet

Jeg er også avhengig av å bruke body lotion. Får ekstremt tørr hud etter hver eneste dusj.

Vaseline Intensive Care,extra strength lotion virker bra for meg også. Har brukt den i nesten 1 år nå og får myk, glatt hud.12

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker bodylotion fra natusan. den funker bra den og har en behagelig lukt. hvor mye koster lotionen fra biotherm?? Har lyst til å spandere på meg litt luxus...

Skrevet

Jeg er like påvirka som Vinga jeg og bruker Nivea.Men foreløpig har jeg ikke blitt så veldig firma,bløt,god og myk jaaaaaaa icon_smile.gif12

Skrevet

Har prøvd mange forskjellige typer body lotion, men Vaseline Intensive Care er absolutt den beste for meg!12

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg bruker vekselsvis den hvite/blå fra Biotherm og den uparfymerte fra Dermalogica. Smører meg inn etter dusjen om morgenen og om kvelden før jeg skal legge meg.

Milla12

Skrevet

Calvin Klein fører en fantastisk Body Lotion!

Den er veldig dyr, men drøy icon_smile.gif 12

Gjest Janna
Skrevet

Etter en uke med Nivea er jeg superfornøyd icon_smile.gif

Huden BLIR virkelig strammere. Litt. *sss*

Gjest Anonymous
Skrevet

Aco myk hud lotion fra apoteket er min favoritt!! Fås med og uten parfyme, ca 80 kroner for en flaske på 220 ml.

Den inneholder en del fett, uten å virke klissete - trekker fort inn i huden, og gjør den silkemyk!

Anbefales!!

Skrevet

Oscar de la Renta er fantastisk....den lukter såå godt og så lenge.

Får alltid komplementer når jeg bruker den og da hender det noen ganger at jeg ikke engang har på meg parfyme.

• 6 år senere...
Gjest Raptuza
Skrevet

Eg brukar mandeloje. Fås på helsekost til rundt hundrelappen. Utruleg dryg, har hatt min snart i et år no. Den gjer huden mjuk i dagevis, men det er best å ikkje vera knuslete, då blir resultatet best. Eg har blanda min med litt appelsinolje for å få litt lukt i produktet. Einaste ulempa er at den er ikkje like lettsmurt som ein lotion. Det går ikkje så kjapt å få smurt seg etter dusjen altså.

Skrevet

Jeg foretrekker som regel organisk Body lotion og den siste tiden har jeg brukt denne og jeg syenes den er helt fantastisk. Har en nydelig duft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...