AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Har det blitt greit å inkludere bilde på CV-en i Norge nå? Vet at det er ganske vanlig i andre land. Hvordan bør i så fall bildet være? Bør man smile eller se alvorlig ut? :gjeiper: 1
MarieMuffin Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 Jeg har begynt å bruk bilde på CV ja. Bruker et bilde som er tatt av meg oppe i fjellet, hvor jeg ser ganske naturlig smilende ut
Gjest Spinell Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Det er helt greit å ha bilde på CV-en, og det blir stadig vanligere. Man må imidlertid velge bildet med omhu. Det bør være nøytralt og pent. Ikke nødvendigvis slik at man må være smellvakker, men man bør jo se våken og velstelt ut. Om man bør smile eller ei kan kanskje komme litt an på stillingen. Søker man et serviceyrke skader det ikke å se blid og forekommende ut, uten at man nødvendigvis skal se ut som man skrattler
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #5 Skrevet 2. mars 2012 TS her. Her er bildet jeg tenker å bruke. Har spurt to stykker. En mener jeg det er flott og egner seg bra, en annen sier at bildet gir et for utydelig inntrykk og at hun er usikker på om jeg ser hyggelig eller smågal ut :gjeiper: 5
Gjest Spinell Skrevet 2. mars 2012 #6 Skrevet 2. mars 2012 Jeg synes det var et helt greit bilde. Ville ikke fått "galemannsvibber" av en CV på bakgrunn av det bildet, i alle fall. Nå kjenner jeg deg jo ikke på ordentlig, så jeg vet ikke om du likner på deg selv på bildet. Siden noen sier du ser smågal ut, kan det kanskje tyde på at du ikke likner helt på deg selv, mener jeg
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #7 Skrevet 2. mars 2012 Det ble tatt i går. Søstra mi som likte det, mens hun som syntes jeg så smågal ut er ei som ikke har sett meg live Vet ikke hvem man bør lytte til TS
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #8 Skrevet 2. mars 2012 Har sett mange cv'er med bilde, det der var et av de bedre. 2
Gjest Spinell Skrevet 2. mars 2012 #9 Skrevet 2. mars 2012 Det ble tatt i går. Søstra mi som likte det, mens hun som syntes jeg så smågal ut er ei som ikke har sett meg live Vet ikke hvem man bør lytte til TS Jeg har heller ikke sett deg live, og synes slett ikke du ser smågal ut. Hør på søstra di, du
Gjest uAnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #10 Skrevet 2. mars 2012 Jeg syns ikke du ser smågal ut, jeg ville ansatt deg til hva det skulle være :D
Gjest Silvermist Skrevet 2. mars 2012 #11 Skrevet 2. mars 2012 Hadde absolutt lagt det bildet ved cv-en hvis jeg var deg. Har sett mange rare cv-bilder, dette var helt topp. "Rent og pent", et tillitsvekkende smil og ikke noe unødvendig staffasje. 2
Gjest strykebrett Skrevet 2. mars 2012 #12 Skrevet 2. mars 2012 Bildet var kjempebra, det der går fint å legge ved en CV ja
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #14 Skrevet 2. mars 2012 Jeg syns ikke du ser smågal ut, jeg ville ansatt deg til hva det skulle være :D Haha, da skal jeg bruke det! Egner det seg som dating-profilbilde også? TS 2
Gjest uAnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #15 Skrevet 2. mars 2012 Haha, da skal jeg bruke det! Egner det seg som dating-profilbilde også? TS Det er helt klart et godt kandidatbilde til hva som helst, CV, Datingprofil, søknad til paradise hotel, førerkort OG pass
Norbertine Skrevet 2. mars 2012 #16 Skrevet 2. mars 2012 Det er helt klart et godt kandidatbilde til hva som helst, CV, Datingprofil, søknad til paradise hotel, førerkort OG pass Faktisk ikke førerkort og pass, det skal være tatt rett forfra (her har han kroppen snudd, og ansiktet også en tanke i vinkel fra kamera). Men ellers synes jeg aboslutt det var et bra bilde til cv, men det bør være i mye mindre størrelse da, om det ikke sier seg selv.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #18 Skrevet 2. mars 2012 Faktisk ikke førerkort og pass, det skal være tatt rett forfra (her har han kroppen snudd, og ansiktet også en tanke i vinkel fra kamera). Men ellers synes jeg aboslutt det var et bra bilde til cv, men det bør være i mye mindre størrelse da, om det ikke sier seg selv. Det er sant... det tenkte jeg ikke over
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #20 Skrevet 2. mars 2012 Det er helt klart et godt kandidatbilde til hva som helst, CV, Datingprofil, søknad til paradise hotel, førerkort OG pass Menn bør ikke smile på datingprofiler, skal vi tro dette. TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå