AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Hei, jeg har kun et semester igjen med rett på støtte fra Lånekassen, men har funnet ut at jeg har lyst til å gå på Westerdals. Jeg ser få muligheter til å få de jobbene jeg ønsker hvis ikke jeg gjør det. Vel, om jeg kommer inn må jeg ut med 27000 i semesteret. Hva kan jeg gjøre? Er det galskap?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 Du har brukt opp alle årene med mulighet for lån i Lånekassa, og har fremdeles ikke skaffet deg en utdanning som gir deg mulighet til jobber du ønsker? 1
Gjest strykebrett Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Beklager å måtte si det, men ja, det høres ut som galskap. Hvis du allerede har lån fra lånekassen tilsvarende 7,5 år (8 er max), så får du store problemer med å betale tilbake dette. Dersom du starter en ny 3-årig utdannelse etter denne så er det enda lengre til du kan starte å betale på lånet, og du vil havne ganske bra bakpå om du skal deltidsjobbe deg gjennom et studie med 54 000 i årlig studieavgift. Men, du kan jo søke da, og heller se hva du gjør om du kommer inn, det er jo ganske vanskelig å bli tatt opp der etter hva jeg har forstått. .
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #5 Skrevet 3. mars 2012 Jeg kan eventuelt vinne i lotto. Vet dette er ganske høl i hue, men jeg er en av de idiotene som har valgt feil. Har en master og diverse annet som jeg har "kastet bort" studelånet mitt på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå