Gå til innhold

Chili forte

medusa88

Anbefalte innlegg

Eg vart introdusert for CHILI FORTE her en dag, og vart anbefalt å prøve det ut.

Personen som anbefalte den til meg sa at den holder det den lover og at ho føler seg som et nytt menneske med meir energi, sukkersuget er vekk og ho er meir opplagt.

MEN! eg tenker: selvfølgelig lover den masse bra, men kva er ulempen?

Så eg søkte meg gjennom fleire blogger på emnet, og da kom eg over ei: avføringen hennes var sviende.

Og ho begynte å lure på om det kunne ha noke med CHILI FORTE å gjer.

Er det noken der ute som kan fortelle meg om de har hatt liknende tilfeller med chili forte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest Kari

Ulempen er at kundeservicen til Lab Pharma er søppel. Skulle gjerne kansellert mitt abonnement men får ikke kontakt. Har sendt mange meldinger via nettsiden, men jeg får fortsatt produktet i posten. De har ikke telefon nr heller og det sier vel egentlig sitt?

Mitt tips: hold dere unna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...

Jeg har et helt annet spørsmål, ang bivirkninger. Jeg begynte vel på disse pillene (Chili Forte) i går, dermed har jeg hatt tre piller til nå. Det jeg har opplevd (allerede nå) er små sår og/ eller likende små ubegaelige kviser i ansiktet. Det er godt mulig at dette skyldes noe annet, men likevel, det får en til å gruble..

Noen andre som har opplevd dette, eller andre bivirkninger som er viktig å vite om? :)

Fortsatt spent som pillene vil holde det de lover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere, hvis dere vil ha høyere forbrenning som følge av chili, så drit i pillene, spis heller mer chili i maten!

Anonym poster: fda52ca6c2fd95654b9edb3cfcac648d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ønsker dere bedre forbrenning, så prøv rapid burn tabletter i sammenheng med trening ;-)

Anonym poster: 5ca374fef009d6adcecbd04c86515aab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det finnes ingen mirakelkur for å gå ned i vekt. Eneste som hjelper er og spise sunt og trimme. Vi mennesker går i fella hver gang. :)

Anonym poster: 97aeca6cad28c3a7ca34ac8262284e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...