Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal katter blø en del?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke?

Skrevet

Kattar skal ikkje blø under løpetida slik som tisper gjer. Godt mogleg at det er vanleg med bittelitt, eller litt utflod (sjølv om eg aldri har høyrt om det heller ved normal løpetid på friske kattar), men i så fall skal katten halde seg rein sjølv, og det er ikkje vanleg at det feks dryp rundt omkring.

Eg ville teke ein prat med veterinæren dersom katten blør, for det kan vere livmorbetennelse, og det må behandlast.

Skrevet

Katten blør like masse som en hund. Har aldri sett det før, men hun er bare i underkant av et år. Ringer vetrinær nå jeg

• Liker 2
Skrevet

Katten blør like masse som en hund. Har aldri sett det før, men hun er bare i underkant av et år. Ringer vetrinær nå jeg

Faren for livmorbetennelse aukar med alderen (og antal løpetider, pluss bruk av p-piller), så det vil eigentleg vere rart (uvanleg) om det er det katten din har fått. Uansett kan eg ikkje kome på spesielt mange andre grunnar til at ein katt skal blø frå skjeden (abort, evt noko med urinvegane), så veterinæren er definitivt rette person for saka.

Skrevet

Håper det ikke er noe veldig alvorlig, men bra du ringer veterinær.

Skrevet

Ringte vetrinær nå og han sa også at katter vanligvis ikke blør, men i og med at katten ikke virker syk så skulle vi avvente. Om hun blir pjusk skal jeg ringe igjen.

Skrevet

Uff, håpar det går bra. Aldri kjekt med sjuke dyr i hus!

Skal katten brukast i avl? Viss ikkje vil eg anbefale sterilisering/kastrering.

• Liker 2
Skrevet

Nei, ho skal kastreres nå snart.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...