Moscato Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Kattar skal ikkje blø under løpetida slik som tisper gjer. Godt mogleg at det er vanleg med bittelitt, eller litt utflod (sjølv om eg aldri har høyrt om det heller ved normal løpetid på friske kattar), men i så fall skal katten halde seg rein sjølv, og det er ikkje vanleg at det feks dryp rundt omkring. Eg ville teke ein prat med veterinæren dersom katten blør, for det kan vere livmorbetennelse, og det må behandlast.
Mamma1 Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2012 Katten blør like masse som en hund. Har aldri sett det før, men hun er bare i underkant av et år. Ringer vetrinær nå jeg 2
Moscato Skrevet 2. mars 2012 #5 Skrevet 2. mars 2012 Katten blør like masse som en hund. Har aldri sett det før, men hun er bare i underkant av et år. Ringer vetrinær nå jeg Faren for livmorbetennelse aukar med alderen (og antal løpetider, pluss bruk av p-piller), så det vil eigentleg vere rart (uvanleg) om det er det katten din har fått. Uansett kan eg ikkje kome på spesielt mange andre grunnar til at ein katt skal blø frå skjeden (abort, evt noko med urinvegane), så veterinæren er definitivt rette person for saka.
Inger88 Skrevet 2. mars 2012 #6 Skrevet 2. mars 2012 Håper det ikke er noe veldig alvorlig, men bra du ringer veterinær.
Mamma1 Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2012 Ringte vetrinær nå og han sa også at katter vanligvis ikke blør, men i og med at katten ikke virker syk så skulle vi avvente. Om hun blir pjusk skal jeg ringe igjen.
Moscato Skrevet 2. mars 2012 #8 Skrevet 2. mars 2012 Uff, håpar det går bra. Aldri kjekt med sjuke dyr i hus! Skal katten brukast i avl? Viss ikkje vil eg anbefale sterilisering/kastrering. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå