Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 Jeg begynte i ny jobb for ca 2 måneder siden. På jobben er det den gutten. Han er kjekk, snill og virker som en utrolig bra fyr. Han er singel og det er jeg også. Jeg har snakket en del med han, og han har hjulpet meg en del med ting. Vi har en veldig god tone. "Problemet" mitt er at jeg begynner å bli interisert i han. Veldig interisert i han. Men jeg aner ikke om han er det tilbake. Han er veldig hyggelig og snill mot meg, og det virker som om han vil være i nærheten av meg. Likevel, er han hyggelig mot alle, men jeg føler at han er litt ekstra hyggelig mot meg. Vi får bedre og bedre kontakt hver gang vi møtes og vi snakker en del sammen. Men samtalene er ikke noe "dype" fordi vi er på jobb, og det er andre folk der hele tiden. Derfor blir det for det meste hverdagssnakk. Vi snakker om hobbier, og sånt, og vi er egentlig ganske like. vi har mange like interesser, nesten skremmende like interesser. Jeg bare føler at han er perfekt for meg. Men jeg er litt sjenert og det er han også, så jeg tør ikke spør om vi skal møtes utenfor jobben. Vi har heller ingen felles venner eller bekjente. jeg trenger råd om hvordan vi kan bli bedre kjent! Jeg vil virkelig bli kjent med han, mer en bare jobbkjent. Det virker som om det er noe mellom oss, men jeg kan jo ta veldig feil. Inntill videre fortsetter jeg å snakke mye med han og holde kontakten. Jeg er bare redd han skal bli lei av meg. Vil gjerne høre deres råd og meninger om dette. Hvordan kan vi bli bedre kjent, uten å ta det store skrittet, ved å spørre om han vil finee på noe? Vi kjenner hverandre ikke så godt. Hvordan kan jeg finne ut om det er noe mer mellom oss enn kun jobbvenner? noen tegn jeg burde se etter? takker for all hjelp!
Netti1985 Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 Foreslå lønningspils med flere på jobben, inkl. han! Flott mulighet til å møtes utenom jobb, men samtidig ikke date da det er flere kollegaer der. Se hvordan det er:-)
Gjest .-L-. Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 jeg trenger råd om hvordan vi kan bli bedre kjent! Jeg vil virkelig bli kjent med han, mer en bare jobbkjent. Det virker som om det er noe mellom oss, men jeg kan jo ta veldig feil. Inntill videre fortsetter jeg å snakke mye med han og holde kontakten. Jeg er bare redd han skal bli lei av meg. Vil gjerne høre deres råd og meninger om dette. Hvordan kan vi bli bedre kjent, uten å ta det store skrittet, ved å spørre om han vil finee på noe? Vi kjenner hverandre ikke så godt. Hvordan kan jeg finne ut om det er noe mer mellom oss enn kun jobbvenner? noen tegn jeg burde se etter? takker for all hjelp! Eg syntes du ska spørre han ut , må jo bare hoppe i det. Du kan selvfølgelig dra han med på bowling med noen andre, men ingen av dere kommer til å tørre å gjøre noe da hvis dere er sjenert som du sier. Spør han om noen filmer han liker og hør om han vil lage mat og ha filmkveld
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2012 #4 Skrevet 12. mars 2012 Gled deg til sommerfesten? Jeg vet ikke, men hvis dere har så mange like interesser som du forteller, burde vel noen av disse være en god "unskyldning" for å møtes? Kanskje planlagt eller tilfeldigvis...?
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2012 #5 Skrevet 12. mars 2012 Snakk mye med han på jobben, og spør om han vil være med å se på film eller noe en dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå