AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 For vel en måned siden var jeg og ei venninne på besøk hos noen venninner som studerer utenlands. Vi var på byen en kveld og der traff vi en kompis av hu ene venninna og kompisgjengen hans som var på guttetur den helgen. Han satt seg med meg etter hvert og vi pratet og flørtet hele kvelden. Jeg er vanligvis nokså beskjeden av meg, særlig med gutter. Men med han så gikk praten av seg selv. Vi satt til de stengte. Når vi så sto ute, så han at jeg frøs og tok hendene mine inntil seg, varmet meg og holdt rundt meg. Da jeg var helt hjemme igjen, la han meg til på FB og vi sendte litt meldinger om hyggelig kveld osv. Det er aldersforskjell mellom oss (men ikke at det bryr meg så veldig) og han bor i en annen by (men det er ikke så langt). Første uken var jeg helt i skyene og ville trosse alt dette. Andre uken tenkte at det ikke var vits å prøve. MEN jeg klarer ikke å la være å tenke på han. Har tenkt på han hver eneste dag. Han sa til venninna mi at de hadde kost seg skikkelig den kvelden og at de ville reise neste gang vi skulle komme på besøk, men det blir i så fall om et halvt år… Burde jeg gjøre noe mer nå? (evnt. hva da?) Eller ikke? Hva ville du gjort? Håper noen vil dele tankene sine
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #3 Skrevet 1. mars 2012 Nei, det er jo ikke det, er det som er hovedproblemet egentlig... TS
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #5 Skrevet 1. mars 2012 Sant, hvis det ikke funker har jeg hvert fall gjort noe og blir en erfaring rikere TS
Gjest -J- Skrevet 1. mars 2012 #6 Skrevet 1. mars 2012 Hva er spørsmålet egentlig? Er vel ikke noe i veien for at dere kan besøke hverandre en helg eller noe sånt?
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #7 Skrevet 6. mars 2012 Spørsmålet var vel om jeg skulle ta kontakt igjen. Konklusjonen ble at jeg ikke klarte å la være og nå ser jeg han snart igjen Takk for innspill TS
Gjest -J- Skrevet 6. mars 2012 #8 Skrevet 6. mars 2012 Spørsmålet var vel om jeg skulle ta kontakt igjen. Konklusjonen ble at jeg ikke klarte å la være og nå ser jeg han snart igjen Takk for innspill TS Flink pike. Sånn skal det være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå