kulu-kulu Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 Om tlf min er avslått,og noen ringer meg,vil jeg da få beskjed om dette når jeg slår på tlf? (Om det har noen betydning,så er det en iphone )
Sugerøret Skrevet 1. mars 2012 #2 Skrevet 1. mars 2012 (endret) Det får jeg.Har netcom og en gammel "dass" av en mobil Endret 1. mars 2012 av Kårky
slask Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Det får jeg.Har netcom og en gammel "dass" av en mobil Neppe noen automatikk i dette, med mindre teleselskapet lager en sms av dette. Det er faktisk en del juks med dette, f.eks. at selv om mobilen er slått av og viderekobling er avslått (samt mobilsvar), så kan teleselskapet generere en ringetone og noen er frekke og legger inn et automatisk svar som koster penger for den som ringer. Du som har en gammel "dass". Hva slags melding er det du får når du slår på? Sms? Telefonen merker jo ikke tapt anrop når den er slått av. Toppen av idioti tidligere var jo at når noen hadde ringt mobilsvar/telesvar og lagt igjen et nummer (digitalt) på denne tjenesten, så kom det en sms fra mobilsvar, men du måtte ringe inn å høre oppleste nummeret som hadde ringt. Telebransjen tar seg alt for mange friheter og slipper unna med det.
Sugerøret Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 dassen min gir en melding der det står noe ala : "Du har et tapt anrop fra xxx ". Og så husker jeg ikke resten
Bloodflowers Skrevet 2. mars 2012 #6 Skrevet 2. mars 2012 Jeg tenkte på dette her om dagen faktisk. Før så fikk jeg beskjed på mobilen om at jeg hadde et tapt anrop, hvis jeg hadde slått den av. Det gjør jeg ikke nå lenger. Synes det er litt frustrerende, særlig fordi telefonen min slår seg av litt som den vil. Da hadde det jo vært kjekt å fått en beskjed om at noen har prøvd å ringe deg! Nå vet jeg ekstremt lite om hvordan denne teknologien fungerer, da...
Gjest Rivera Skrevet 3. mars 2012 #7 Skrevet 3. mars 2012 Jeg får beskjed i form av melding fra Netcom, akkurat som Kårky
Gjest MorAase Skrevet 3. mars 2012 #9 Skrevet 3. mars 2012 Om tlf min er avslått,og noen ringer meg,vil jeg da få beskjed om dette når jeg slår på tlf? (Om det har noen betydning,så er det en iphone ) Jeg får ikke det på min elendige Nokia med det elendige Telenor abbon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå