Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg har litt fet hud i t-sonen, spesielt på nesa, og vil gjerne finne noe som hjelper. Jeg bruker pudder for å redusere blankheten, men skulle gjerne hatt en krem, ansiktsvask eller noe som gjorde det mindre nødvendig med sminke. Så, noen som har noen tips (på et studentbudsjett)? Oppdaget en ny krem hos Vita idag som ser lovende ut, noen som har prøvd denne?

Sliter også litt med synlige porer i t-sonen og tar gjerne imot produkttips for dette også, om noen har :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg har samme problemet som deg! Har eldig fet/blank hus i t-sonen... Har prøvt så utrolig mye! Alt fra billige kremer til svin dyre! Prøvt maaaange slags primer oxo, men ingenting har virket... Helt inntil jeg prøvet mary kay rens og krem.. Ja.. Okei, koster vel 300 pr del, men det virker og til syvende og sist blir det billigere i lengden enn å kjøpe billig titt og ofte! Jeg har hatt mine i et år nå!

AnonymBruker
Skrevet

Hold deg langt unna MK, TS. Maken til dritt skal du lete lenge etter.

Jeg ville kjøpt et start kit fra MD formulations på feelunique. Når du går over på de ordentlige størrelsene så er det ikke noe annet merke som er så drøyt i bruk og tro meg, jeg har prøvd det meste. Rens og skrubb varer et helt år. Dyrere i innkjøp, men billigere på sikt. Og det er ingen andre merker som er bedre enn MD når det kommer til problemhud.

• Liker 1
Skrevet

Vi har alle forskjellige hudtyper! Og MK fungerer supert på min hud!

Skrevet

MD Formulations sine produkter er veldig effektive mot slike problemer. Jeg anbefaler de på det sterkeste. Og bestiller man produktene på nett blir ikke prisen så gale :)

• Liker 1
Skrevet

Takker for tips, folkens :) MD formulations ser bra ut, men hvis jeg skal kjøpe det så må jeg nok vente til neste stipend for å få råd :gjeiper: Noen andre som har tips? Synes kremen jeg linket til i første innlegg ser lovende ut for meg, siden jeg ikke er sååå plaget av det, men noen som har prøvd den?

Og noen som har prøvd denne mot store porer fra the body shop? Jeg har god erfaring med dem fra før i alle fall, men fint om noen har prøvd den og kunne sagt hva de syns :)

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp aldri produkter til ansiktet fra "the body shop" :nei:

Se http://elxr.no/ :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Kjøp aldri produkter til ansiktet fra "the body shop" :nei:

Har allerede gjort det, og er veldig fornøyd :jepp: Derfor jeg vurderer flere produkter derfra. Produkter fri for parabener med naturlige ingredienser tilpasset hver hudtype kan da umulig være så skadelig? ;)

• Liker 1
Skrevet

Har allerede gjort det, og er veldig fornøyd :jepp: Derfor jeg vurderer flere produkter derfra. Produkter fri for parabener med naturlige ingredienser tilpasset hver hudtype kan da umulig være så skadelig? ;)

Jer er også veldig fornøy med The Body Shop sine produkter til ansiktet, selv bruker jeg "Tea Tree Skin Clearing Facial Wash" hver dag! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...