lille-lure Skrevet 1. mars 2012 #3 Skrevet 1. mars 2012 OMG!!!! Som 10000% heterofil sikler jeg etter slik mager!!!
ludo Skrevet 1. mars 2012 #4 Skrevet 1. mars 2012 Elsker veltrente mager! oh... vil ha sånn mage jeg med... men trukke det går gitt he he 1
Gjest PinkLeaf Skrevet 1. mars 2012 #5 Skrevet 1. mars 2012 Haha, enig - må nok se langt etter dem Slank går, men flat er ikke aktuelt..
ludo Skrevet 1. mars 2012 #6 Skrevet 1. mars 2012 Haha, enig - må nok se langt etter dem Slank går, men flat er ikke aktuelt.. he he.. jeg vet:) jeg har en liten "kosemage",den blir jeg liksom aldri kvitt!
venus_ Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2012 (endret) Dette bildet gjør at jeg dropper sjokoladen og sofaen og heller drar å trener Edit: Glemte bildet Endret 1. mars 2012 av venus_ 4
Rasberry Skrevet 1. mars 2012 #8 Skrevet 1. mars 2012 (endret) Skal få til ! Endret 1. mars 2012 av Rasberry 6
Spøkelse Skrevet 1. mars 2012 #9 Skrevet 1. mars 2012 Funksjonell styrke, samt littegrann lavere fettprosent så man ser styrken syns jeg er knallfint. Allison Stokke, stavhopper. 3
OhMickey Skrevet 1. mars 2012 #10 Skrevet 1. mars 2012 Dette Er vel fra en eller annen treningsblogg jeg kom over en gang i tiden, lagret det med en gang jeg så det, og tenkte at dette skulle være min motivasjon.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #12 Skrevet 2. mars 2012 OG et bilde som er hentet(er av) fitnessnora.blogg.no! 2
-Englefjes- Skrevet 3. mars 2012 #14 Skrevet 3. mars 2012 Jeg trener først og fremst for helsens skyld, men innrømmer glatt at det treningen gjør med utseendet også. Så kvinnekropper med former, men som samtidig har en god muskelmasse og en fettprosent som gjør at musklene synes langt mer enn de anes, er en type kropp jeg liker veldig godt. Elsker veltrente mager! Jeg synes i grunnen ikke at det var veldig veltrente mager. Veldig fotte mager (ingen tvil om det!), men jeg synes i grunnen det ser ut som mager med lav fettprosent, ikke sterke/veltrente mager. 4
sequin Skrevet 3. mars 2012 #15 Skrevet 3. mars 2012 Ikke pga kroppene, men fordi de minner meg om hvor godt bevegelse er for kroppen min 3
Gjest Lyh Skrevet 4. mars 2012 #16 Skrevet 4. mars 2012 (endret) Min motivasjon Endret 4. mars 2012 av Lyh 1
Snurre Sprett Skrevet 4. mars 2012 #17 Skrevet 4. mars 2012 OMG!!!! Som 10000% heterofil sikler jeg etter slik mager!!! Dersom du er en heterofil kvinne bør du kanskje spørre hva menn sikler etter før du gjør det selv? Menn som ikke liker den feminine bulen nederst på magen mistenker jeg for å være homo. Denne bulen nederst på magen er jo nettopp blant symbolene på kvinnelighet. 2
Gjest *Maja* Skrevet 4. mars 2012 #18 Skrevet 4. mars 2012 Dersom du er en heterofil kvinne bør du kanskje spørre hva menn sikler etter før du gjør det selv? Menn som ikke liker den feminine bulen nederst på magen mistenker jeg for å være homo. Denne bulen nederst på magen er jo nettopp blant symbolene på kvinnelighet. Som alt annet er det snakk om smak og behag. 5
Spøkelse Skrevet 4. mars 2012 #19 Skrevet 4. mars 2012 Enig med Maja. Dessuten, jeg trener ikke etter hva "flertallet av menn" liker. Jeg trener etter en kropp som JEG syns er fin, og jeg har heldigvis en kjæreste som deler det synet. Uansett, var jeg singel, så hadde jeg fortsatt å trene mot det jeg liker 7
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #20 Skrevet 4. mars 2012 Jeg er ikke spesielt hypp på disse standard 'treningstopp og flat spraytan-mage med svært lav fettprosent og piercing hos allerede smale jenter'-bildene. Stavhopperen var dog knall! Jeg liker funksjonelle idrettskropper bedre enn trene-og-posere-kropper. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå