Gjest Reza08 Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 En sann venn er en som aksepterer din fortid ,har tro på din fremtid og liker deg som den du er nå. Skjønnhet handler ikke om å ha et pent ansikt eller en perfekt kropp, det handler om å ha et pent sinn ,et varmt hjerte ,og vakker sjel. Sannheten og kjærligheten går hånd i hånd. Uten sannheten blir kjærligheten falsk og uten kjærligheten mister sannheten sin kraft. Et sitat jeg fant en gang, hva synes dere om det?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #2 Skrevet 1. mars 2012 Det er jo i og for seg sanne ord, men kynikeren i meg tenker "spyyyyyyy ". Hvorfor lurer du på hva vi synes om dette?
Gjest Reza08 Skrevet 1. mars 2012 #3 Skrevet 1. mars 2012 Da kan jo jeg stille deg det samme spørsmålet: Hvorfor finnes da et slikt fourm? Er det ikke til for å debattere?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #4 Skrevet 1. mars 2012 Jeg synes det er vakre ord til ettertanke.. Vi trenger alle og bli påminnet hva som er viktig i livet, ingenting er bedre enn ekte kjærlighet. Og til deg over, er det ingenting og spy av.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #5 Skrevet 1. mars 2012 Da kan jo jeg stille deg det samme spørsmålet: Hvorfor finnes da et slikt fourm? Er det ikke til for å debattere? Jeg mente ikke noe med det, jeg lurte ærlig på hvorfor du spurte. Jeg visste liksom ikke helt hva du ville jeg skulle svare på. Til siste: Jeg synes klissete kjærlighetssitater er noe av det ekleste som finnes, selv om jeg (som jeg skrev over) ser at det er sanne ord. Det er min mening, som TS ba om.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #6 Skrevet 1. mars 2012 Er helt enig med TS. Flott sitat, og helt sant:) Det som også er sant at akkurat DU kan legge ut akkurat det du mener her!
Gjest loler Skrevet 3. mars 2012 #7 Skrevet 3. mars 2012 God gave you two legs to walk, two hands to hold, two eyes to see, two ears to hear, but why did God give you only one heart? Because he gave the other one to someone else for you to find. Det er såå fint : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå