Gjest *Perser* Skrevet 23. mai 2002 #21 Skrevet 23. mai 2002 ÅÅÅ her sitter jeg med tårer i øyene helt rørt over så mange som ønsker oss lykke til og skal sende oss masse gode tanker! dere er så utrolige! jeg har bare ikke ord for å beskrive! beklager for jeg ikke kan skrive så mye, vi har pyntet på lokalen i hele dag så har vi vært på øvelse vielse og så skal vi spise litt og gå tilbake og pynte ferdig! men jeg gleder meg masse til dagen i morgen! og jeg skal komme tilbake med full rapport til dere! jeg må bare si det igjen, dere er så utrolig gode å ha! JEG ER GLAD I DERE ALLE SAMMEN masse kos og klem fra snart fru *Perser*
Gjest svenskbrud Skrevet 23. mai 2002 #23 Skrevet 23. mai 2002 Perser, nu är det DIN tur att vara drottning för en dag. Lycka till i framtiden och ha en riktigt härlig dag imorgon!!! Kramar och lyckatillsparkar från Sverige!! HIPP HIPP HURRAAAAAAAAA för Perser12
lucy Skrevet 23. mai 2002 #24 Skrevet 23. mai 2002 Lykke til!! Håper dere får en fantastisk dag. Klem Lucy
Pludre Skrevet 23. mai 2002 #25 Skrevet 23. mai 2002 Hei ! Henger meg på alle de andre her inne Masse lykkeønskninger til dere begge to i morgen, tankene mine kommer til å være hos dere. Håper dere får en uforglemmelig dag !!! Og husk, ingen er som du Stoor klem fra Pludre 12
Lili Skrevet 23. mai 2002 #26 Skrevet 23. mai 2002 Bonne chance = lykke til I morgen forenes du med mannen i ditt liv, denne dagen kan bare bli fantastisk!
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2002 #27 Skrevet 23. mai 2002 Lykke til, perser! Håper dere får en flott dag:) Klemmer fra Hildegard
Gjest Miss Gemini Skrevet 23. mai 2002 #28 Skrevet 23. mai 2002 Masse gode tanker og lykke-ønskninger til deg på den store dagen Klem fra meg12
August Skrevet 23. mai 2002 #30 Skrevet 23. mai 2002 Sender en masse lykkeønsker jeg også. Nå er det bare noen timer igjen.12
gleder meg! Skrevet 24. mai 2002 #31 Skrevet 24. mai 2002 Jeg slenger meg og på! Ønsker deg lykke til med bryllupet og fremtiden!!! Husk: det er deg, og bare deg Roy vil ha!!! Klemmer fra Gleder meg!
tone Skrevet 24. mai 2002 #32 Skrevet 24. mai 2002 masse lykke til på dagen deres i dag. det nydelige været vi har i stavgr. er det bare nødt for å perfekt en dag. klem fra Tone
Mistyen Skrevet 24. mai 2002 #33 Skrevet 24. mai 2002 Masse lykkeønskninger på dagen din i dag *Perser*. Tenker masse på deg 12
LindaK Skrevet 24. mai 2002 #34 Skrevet 24. mai 2002 Lykke til på dagen deres, Perser! Håper dere får en herlig dag og vidunderlige minner med dere inn i ekteskapet. *klem*
Flo* Skrevet 24. mai 2002 #35 Skrevet 24. mai 2002 Kjære Roy og Azi! How beautiful is the day that is touched by love! Håper dere får en aldeles vidunderlig dag! Det må være utrolig fint å gifte seg på en dag hvor så mange rundt dere er i bryllupsstemning. Tror hele KG-gjengen kommer til å tenke på DERE når vi sitter klistret foran TV-skjermene i ettermiddag. Skulle ønske det kom et lite innslag fra deres vielse også. Husk å se opp mot himmelen under vielsen. Der sitter alle vi usynlige KG-englene ( fra Snikk-Snakk ) å følger med og sender våre varme lykkeønskninger til dere. Vi skåler i pærebrus for brudeparet! Stor bryllupsklem fra Flo*
09.08.2002 Skrevet 24. mai 2002 #36 Skrevet 24. mai 2002 Tenker masse på dere i dag! Masse lykkeønskinger fra meg til dere på den store dagen deres! Skal selsvsagt se på prinsesse bryllupet i dag. Men dere vil hele tiden være i tankene mine! Gleder meg til vi får tilbakemeldingen fra deg!
Atilla Skrevet 24. mai 2002 #37 Skrevet 24. mai 2002 Sukk...nå sitter hun sikkert hos frisøren.. Lykke til i dag, ønsker dere et langt og godt liv! Gratulasjonsklem fra Atilla
Gjest Solgløtt Skrevet 24. mai 2002 #38 Skrevet 24. mai 2002 Kjære deg, nå er du blitt FRU *Perser*. Gratulerer så mye, håper du har en strålende dag sammen med mannen i ditt liv, og din lille deilige datter! Klem fra Solgløtt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå