Gå til innhold

LYKKE TIL PERSER!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan

Ville bare ønske deg lykke til i morgen. Håper du får en strålende dag til tross for "litt" problemer underveis! Jeg skal tenke litt ekstra på deg, så går det nok bra icon_smile.gif

Stor klem,

Merethe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil også bare få ønske riktig lykke til! Koselig når virkelig bryllupssesongen er i gang og folk her inne også begynnerå bli gift!

Ha en kjempeflott dag og nyt den fullt ut. Det fortjener du!12

Skrevet

Lykke til ja! Skal tenke på deg! 12

Skrevet

Ja, masse lykke til fra meg også!!

Skal tenke på deg!! Dere får nok en fantastisk dag! icon_smile.gif12

Skrevet

Lykke til med morgondagen!!!

Husk at det er DU som er rik og dei (you know who) som er fattige.

Sjølv om det er ditt hjarte som har blitt såra, så er det likevel åpent og med varme for andre, mens deira er kalde/lukka/harde/blinde (kor mange er det som faktisk fråseier seg kontakt med borneborn???)

Mi personlege erfaring er i alle fall at dess meir du gjev av deg sjølv, dess meir får du tilbake (Altså, viss du då ikkje er så uheldig å kun møta utnyttande menneske på din veg), og gjev du lite, får du tilsvarande tilbake, og kan heller ikkje veksa mykje som menneske.

Hugs også på at Roy valde deg, og ikkje foreldra sine haldningar, og at du har ein STOOR flokk vener her inne som står bak deg.

Hadde eg hatt betre råd, skulle eg SÅ gjerne reist vestover for å sjå deg på dagen din, og vore moralsk støtte (det trur eg ikkje eg er åleine om!!), men i staden skal eg senda deg masse varme tankar.

LUKKE TIL, VENNEN!!!!

STOORE VARME KLEMMAR frå12

Skrevet

Lykke til herfra også!!

Maggie!12

Skrevet

Jeg vil også gi deg tanker og klemmer!!

Lykke til!12

Skrevet

Lykkeønskninger kommer fra meg også. Håper dagen deres blir akkurat slik dere har drømt om. Mange tanker går til dere. icon_smile.gif

Skrevet

LYKKE TIL,PERSER!!!!!

Håper du får en fantastisk dag!

Jeg skal tenke masse på deg. icon_smile.gif12

Skrevet

LYKKE TIL AZI! kys_2.gif

Håper alt går greit og at dere får en kjempefin dag!

Klem CEL.

Skrevet

Slenger meg på - ha en superduper dag!

(Åh, nå begynner det å krible litt hos meg også - bare 4 lørdager igjen!)

Klem icon_smile.gif

Skrevet

Lykketil Azi!!!

Tiden har gått så fort!

Kommer nok til å slå på tråden i kveld icon_smile.gif

Snakkes12

Skrevet

Lykke til fra meg også.... Håper du lar oss vite hvordan det gikk.... Jeg gleder meg på dine vegne og måtte dere ha en fortreffelig dag slik som dere har drømt om....

Nå er det ikke lenge før det er min tur eller... 1.juni..... Kun ni dgr.til icon_eek.gif12

Skrevet

Lykke, lykke til!!! Ønsker dere alt godt i fremtiden!!!!!12

Skrevet

Hei !

Sender deg mange varme tanker og ønsker deg en fantastisk og uforglemmelig dag!

12

Skrevet

Jeg vil ønske deg lykke til jeg også Perser..............håper du får en helt fantastisk og uforglemmelig dag!!!!

Husk at kjærlighet gjør sterk..........og kjærlighet har jeg inntrykk av at dere har masser av...........tenk så heldige dere er som har hverandre!!!

Ønsker dere lykke til i fremtiden icon_smile.gif

Stor klem fra meg til deg!12

Skrevet

Jeg ønsker deg også lykke til! Jeg håper dere får en uforglemmelig dag fylt av kjærlighet og glede hjerter_rundt.gif

Klem fra meg icon_smile.gif12

Gjest Snorkfrøken
Skrevet

Lykke til, Perser! Sender deg mange gode tanker icon_smile.gif

12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...