ladyluna Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 (endret) Jeg er på jakt etter stilige high waist jeans. Jeg tenker da på noe ala denne. Altså med både glidelås og knapper. Og ikke slike med laaaang glidelås. Noen som vet hvor jeg kan få tak i slike nå? Helst ikke nettbutikk, for jeg er usikker på hvilken størrelse jeg passer. Endret 2. mars 2012 av ladyluna
kills Skrevet 1. mars 2012 #2 Skrevet 1. mars 2012 Jeg er ganske sikker på å ha sett lignende bukser på Only/Vero Moda.
Rainbow Skrevet 1. mars 2012 #3 Skrevet 1. mars 2012 Satser på at de er high waist, og at de ikke bare er waste! :gjeiper: 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #4 Skrevet 1. mars 2012 Waste: Min lenke Waist: Min lenke Høysøppel olabukse altså.. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #5 Skrevet 1. mars 2012 De har de du linket til på pieces;) Veromoda/only har vel også noen steder et lite utvalg av bukser fra pieces:) De er kjempe gode å ha på by the way!
Binta Ba Skrevet 1. mars 2012 #6 Skrevet 1. mars 2012 Jeg vil også ha, men str 33 ble for lite for rumpa mi..om noen vet noen steder med større strl, si ifra, jeg leter også
ladyluna Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2012 Satser på at de er high waist, og at de ikke bare er waste! :gjeiper: Waste: Min lenke Waist: Min lenke Høysøppel olabukse altså.. FLAUT! 1
ladyluna Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 2. mars 2012 Da tar jeg turen til veromoda og only Buksene jeg linket til var forresten fra only sin nettbutikk, men der var de helt utsolgt, så jeg tenkte de neppe hadde flere inne i de fysiske butikkene heller. Men det er verd et forsøk
jie-jie Skrevet 2. mars 2012 #9 Skrevet 2. mars 2012 Jeg vet at de har en på Gina Tricot. Jeg så den i går faktisk. Ellers ville jeg sett på Vero Moda som alle andre sier. Bik Bok kan vel hende har noen.
jie-jie Skrevet 2. mars 2012 #10 Skrevet 2. mars 2012 Da tar jeg turen til veromoda og only Buksene jeg linket til var forresten fra only sin nettbutikk, men der var de helt utsolgt, så jeg tenkte de neppe hadde flere inne i de fysiske butikkene heller. Men det er verd et forsøk Nettbutikk og butikk er ikke det samme, så dra dit og se, du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå