Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er på jakt etter stilige high waist jeans. Jeg tenker da på noe ala denne. Altså med både glidelås og knapper. Og ikke slike med laaaang glidelås.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i slike nå? Helst ikke nettbutikk, for jeg er usikker på hvilken størrelse jeg passer.

Endret av ladyluna
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ganske sikker på å ha sett lignende bukser på Only/Vero Moda.

Skrevet

Satser på at de er high waist, og at de ikke bare er waste! :gjeiper:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De har de du linket til på pieces;) Veromoda/only har vel også noen steder et lite utvalg av bukser fra pieces:)

De er kjempe gode å ha på by the way!

Skrevet

Jeg vil også ha, men str 33 ble for lite for rumpa mi..om noen vet noen steder med større strl, si ifra, jeg leter også ;)

Skrevet

Satser på at de er high waist, og at de ikke bare er waste! :gjeiper:

Waste: Min lenke

Waist: Min lenke

Høysøppel olabukse altså..

FLAUT! :flau:

• Liker 1
Skrevet

Da tar jeg turen til veromoda og only :)

Buksene jeg linket til var forresten fra only sin nettbutikk, men der var de helt utsolgt, så jeg tenkte de neppe hadde flere inne i de fysiske butikkene heller. Men det er verd et forsøk :)

Skrevet

Jeg vet at de har en på Gina Tricot. Jeg så den i går faktisk. Ellers ville jeg sett på Vero Moda som alle andre sier. Bik Bok kan vel hende har noen.

Skrevet

Da tar jeg turen til veromoda og only :)

Buksene jeg linket til var forresten fra only sin nettbutikk, men der var de helt utsolgt, så jeg tenkte de neppe hadde flere inne i de fysiske butikkene heller. Men det er verd et forsøk :)

Nettbutikk og butikk er ikke det samme, så dra dit og se, du ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...