AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 Jeg holder på med en gutt, og skal besøke han i i en annen by i helgen. Vi kjenner hverandre nesten ikke, så jeg gruer meg litt. Og enda værre er det at han akkurat har flyttet inn i en leilghet, som kun har en seng. Altså ikke TV ol. Hadde ikke tenkt at vi skulle se på TV hele dagen, men kanskje en film osv. Men nå må vi altså finne på andre ting. Jeg er redd for at vi bare kommer til å sitte der og ikke ha noe prate om. Skal jo være der en hel helg Derfor spør jeg dere: er det noe jeg kan ha med meg til han? Tenkte på kortstokk hvertfall Tenkte egentlig å ta med brownies eller noe, men han liker visst ikke kake. Har dere forslag til noe jeg kan ta med så vi har noe å gjøre i helgen?
Binta Ba Skrevet 1. mars 2012 #2 Skrevet 1. mars 2012 Om en av dere har laptop, kan man til nøds se film sånn;) Og musikk er også greit å ha..eventuelt ipod og små høytalere. Kino. Cafètur. Valse rundt i byen om det er fint vær.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #3 Skrevet 1. mars 2012 Dra på kino, spill alias ( skikkelig ice- breaker ), lag mat sammen før dere ser film, bruker litt tid på det også. Ta noe du er god på 1
Gjest -J- Skrevet 1. mars 2012 #5 Skrevet 1. mars 2012 Hva med å ha sex? Det er jo en av tingene man kan bruke en seng til foruten å sove. Ellers burde det vel være litt forskjellig å finne på i en by. Dere finner nok ut av det skal du se. 1
Gjest Elissima Skrevet 1. mars 2012 #6 Skrevet 1. mars 2012 Hva med kino? Stand up? Pub quiz? Eller ta med laptop og se film, lage noe god mat..
strawberry Skrevet 1. mars 2012 #7 Skrevet 1. mars 2012 Dere kan dra og kjøpe tv.. Ta en gåtur, eventuelt jogge? Dra på kino, lage god mat. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #8 Skrevet 1. mars 2012 Regner med at vi kommer til å ha sex ja, men ikke heeele tiden Skal se om jeg finner noen spill å ta med. Og noe snacks. Da bør helgen bli bra Skummelt. En hel helg. Gruer meg litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå