Gå til innhold

Converse til skjørt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på fest i morgen og har tenkt til å ha på meg en hvit topp, og ett svart høylivskjørt. Hva synes dere om å gå med converse til dette? Er det ok, eller ser det helt dumt ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det ser helt dumt ut, spør du meg. Kjør pumps. Om du ikke orker høye sko, kan du ta ballerinas. Men, smaken er som baken :)

Endret av Sniff80
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Stygt.

Skrevet

Det tror jeg faktisk hadde vært kult hvis du kombinerer det med bukseseler til skjørtet.. du får jo en litt spesiell look da, men hvis du klarer å workit(eller hva jeg nå skal si..) så blir det skikkelig kult! :laugh:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er søtt. Fashionjunkiie hos Modette bruker Converse til alt, funker bra det.

• Liker 1
Gjest Stronger
Skrevet

Vis di er RENE så går det.. Helst hvite.. vis ikke ville jeg gått for hæler ;p

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

jeg bruker converse selv jeg til skjørt og kjoler, men det er til hverdags!

skal du på fest, så synes jeg det ikke det passer seg!

kjør høye heler :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Syns det er søtt om man er tenåring. Om man er eldre så ser det litt rart ut.

Gjest badeand1
Skrevet

Fugly.

tenger emostil med en gang :P

AnonymBruker
Skrevet

Kareen, jeg er 17 år så jeg er tenåring :) Og converse skoene er hvite, så tror det ikke ser så gale ut. dessuten går jeg med jakken igjen bort til festen og så tar jeg jo skoene av meg med en gang jeg kommer dit. Så da går det vell greit? :)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok ikke gått med det på fest uansett (men så er jo ikke du gammel nok til å gå på byen så da tar du de jo av inne), kanskje om det var fest om dagen på sommeren.

Synes det kan se greit ut om klærne er litt rocka.

Min lenke Min lenke Min lenke

Skrevet

Ja, jeg vil oppfattes som kvass nå. Men converse til skjørt eller kjole burde vært krimInellt!

Skrevet

Kareen, jeg er 17 år så jeg er tenåring :) Og converse skoene er hvite, så tror det ikke ser så gale ut. dessuten går jeg med jakken igjen bort til festen og så tar jeg jo skoene av meg med en gang jeg kommer dit. Så da går det vell greit? :)

TS

Jada, jeg ser ikke noe galt i det :)

AnonymBruker
Skrevet

Converse passer til alt. Men i motsetning til enkelte andre i tråden, mener jeg det er viktig at de ser noe brukte ut. Slik som Tone D. Å. var lenger oppe i tråden, med uinngåtte Converse på rød løper er ikke stilig. Hadde hun derimot brukt de i en måned eller to før det bildet ble tatt hadde det funket som fy.

Hilsen frøken 33 år i skjørt og Converse på kontoret. ;)

• Liker 4
Skrevet

Converse ser aldri bra ut, uansett tilbehør..

• Liker 1
Skrevet

Converse kan absolutt funke til skjørt, men sånn som Tone Damli Aaberg kledde seg var ikke særlig fint. Klærne hennes var på en måte for "fine" til Converse.

• Liker 2
Skrevet

Syns det var pent :)

Takker og bukker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...