AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 Vi var sammen i 2 år. Etter det blei slutt fortsatte vi å ha sex, og det har vi hatt regelmessig i ett halv år nå. Hele forholdet vårt har det vært mye fram og tilbake. Han sier han savner meg, han har ikke hatt det sånn som han hadde det med meg med noen andre, selvom han har holdt på med to stk siden det blei slutt. Jeg er den eneste han kan fortelle alt til, og jeg var gravid og tok abort, så det binder oss også veldig sammen. Saken er at jeg har veldig lyst til å få han tilbake, og det vet han. Han sa for en stund siden at vi ikke kom til å bli sammen igjen fordi han ikke stoler på meg, og han har også sagt at vi ikke kommer til å ha sex mer, men han kommer alltid tilbake. Vet at jeg egentlig bare burde gi han opp, når han har sagt rett ut at vi ikke kommer til å bli sammen, men han gir så miksa signaler. Hvordan kan jeg bygge opp tilliten igjen? Vi snakker egentlig ikke så mye sammen på mld osv, kun de gangene vi har sex, og da kan vi prate i flere timer. Jeg er litt tilbakeholden med å sende melding fordi jeg er så redd for at han skal syns jeg maser. Er det lurt å være litt "kostbar" og vente til han tar kontakt med meg? Tenker samtidig at det er litt lurt å være pågående for at han ikke skal "glemme" meg?
Gjest .-L-. Skrevet 1. mars 2012 #2 Skrevet 1. mars 2012 Syntes du ska si det rett ut til han eg. Kan si noe som: Jeg vil jobbe hardt for å bygge opp tilitten din til meg igjen, men jeg vil ikkje vente på deg i all evighet. Dersom du ikkje vil noe mer så går jeg videre. Du burde som nenvt over vurdere hvor mye tid du vil bruke på fyren. Slik du beskriver det nå er det bare sex og hvis du vil ha en kjæreste burde du kanskje tenke på å komme deg videre.
Steinar40 Skrevet 1. mars 2012 #3 Skrevet 1. mars 2012 Vi var sammen i 2 år. Etter det blei slutt fortsatte vi å ha sex, og det har vi hatt regelmessig i ett halv år nå. Hele forholdet vårt har det vært mye fram og tilbake. Han sier han savner meg, han har ikke hatt det sånn som han hadde det med meg med noen andre, selvom han har holdt på med to stk siden det blei slutt. Jeg er den eneste han kan fortelle alt til, og jeg var gravid og tok abort, så det binder oss også veldig sammen. Saken er at jeg har veldig lyst til å få han tilbake, og det vet han. Han sa for en stund siden at vi ikke kom til å bli sammen igjen fordi han ikke stoler på meg, og han har også sagt at vi ikke kommer til å ha sex mer, men han kommer alltid tilbake. Vet at jeg egentlig bare burde gi han opp, når han har sagt rett ut at vi ikke kommer til å bli sammen, men han gir så miksa signaler. Hvordan kan jeg bygge opp tilliten igjen? Vi snakker egentlig ikke så mye sammen på mld osv, kun de gangene vi har sex, og da kan vi prate i flere timer. Jeg er litt tilbakeholden med å sende melding fordi jeg er så redd for at han skal syns jeg maser. Er det lurt å være litt "kostbar" og vente til han tar kontakt med meg? Tenker samtidig at det er litt lurt å være pågående for at han ikke skal "glemme" meg? Hvorfor stoler han ikke på deg?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #4 Skrevet 1. mars 2012 Han stoler ikke på meg fordi jeg hadde sex med en annen mens vi hadde pause, han er sur og stoler ikke på meg fordi jeg løy om det, ikke fordi jeg hadde sex med han....
Steinar40 Skrevet 1. mars 2012 #5 Skrevet 1. mars 2012 Han stoler ikke på meg fordi jeg hadde sex med en annen mens vi hadde pause, han er sur og stoler ikke på meg fordi jeg løy om det, ikke fordi jeg hadde sex med han.... Ingen av delene er noe positivt i mine øyne.
Gjest Maruwan Skrevet 1. mars 2012 #6 Skrevet 1. mars 2012 Han stoler ikke på meg fordi jeg hadde sex med en annen mens vi hadde pause, han er sur og stoler ikke på meg fordi jeg løy om det, ikke fordi jeg hadde sex med han.... Han får slutte å være en liten baby da. Lå jo med folk han også, så skjønner ikke hva han sutrer for. Bare bekrefter mitt inntrykk av at folk som ikke stoler på andre, først og fremst ikke stoler på seg selv og derfor antar at alle andre vil handle på samme måte som de selv vil.
Steinar40 Skrevet 1. mars 2012 #7 Skrevet 1. mars 2012 Han får slutte å være en liten baby da. Lå jo med folk han også, så skjønner ikke hva han sutrer for. Bare bekrefter mitt inntrykk av at folk som ikke stoler på andre, først og fremst ikke stoler på seg selv og derfor antar at alle andre vil handle på samme måte som de selv vil. Tja, her har de vært like dårlige begge to egentlig. Men jeg kan ikke se at slik oppførsel fører noe godt med seg. Bedre da å avslutte dette og begynne med blanke ark.
Gjest Maruwan Skrevet 1. mars 2012 #8 Skrevet 1. mars 2012 (endret) Tja, her har de vært like dårlige begge to egentlig. Men jeg kan ikke se at slik oppførsel fører noe godt med seg. Bedre da å avslutte dette og begynne med blanke ark. Dårlige? Fordi de lå med noen mens de ikke hadde kjærester noen av dem? Det slutter aldri å overraske meg hvor mye ubetydelige greier folk gidder å henge seg opp i. Hvorfor bry seg om hva en person gjorde når en selv ikke var med i bildet? Fatter det ikke. For meg henger det mye høyere å bare akseptere hverandre, ikke denne stadige guilt-trippingen av folk en liksom skal være glad i. Det virker rett og slett slitsomt å strebe etter disse eventyrbildene folk har av sine potensielle kjærester. Ikke så rent lite nedverdrigende og selvutslettende også. Fatter ikke at potensielle kjærester kan behandle hverandre på den måten, nedverdrige hverandre og gi hverandre dårlig samvittighet. Hvorfor gidder folk å i det hele tatt tenke på å bli sammen med noen som ikke aksepterer en for den en er?? Endret 1. mars 2012 av Maruwan
Steinar40 Skrevet 1. mars 2012 #9 Skrevet 1. mars 2012 Dårlige? Fordi de lå med noen mens de ikke hadde kjærester noen av dem? TS skriver at de hadde en pause. Det betyr ikke at man har avsluttet. Og da må man oppføre seg deretter eller betale prisen.
hulaboer Skrevet 1. mars 2012 #10 Skrevet 1. mars 2012 Han bruker deg. Fint å ha noen å stikke snabben i, og som man kan lyve litt til for å fortsette å gjøre det samtidig som man kan stikke snabben andre steder også når anledningen byr seg.
Gjest Maruwan Skrevet 1. mars 2012 #11 Skrevet 1. mars 2012 TS skriver at de hadde en pause. Det betyr ikke at man har avsluttet. Og da må man oppføre seg deretter eller betale prisen. Pause er pause. Dersom pause ikke er pause, så er det heller ikke pause. Sier seg egentlig selv.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #12 Skrevet 1. mars 2012 Han bruker deg. Fint å ha noen å stikke snabben i, og som man kan lyve litt til for å fortsette å gjøre det samtidig som man kan stikke snabben andre steder også når anledningen byr seg. Holdt på å gå skikkelig i forsvarsposisjon nå og komme med masse naive unnskyldninger, men fant vel egentlig ut at han bruker meg og at jeg vet det, men klarer ikke å innse det helt. Må bare drite i hele fyren, men det er ikke lett når han sier at vi ikke kommer til å bli sammen igjen, men oppfører seg helt annerledes når vi er med hverandre....
Steinar40 Skrevet 2. mars 2012 #13 Skrevet 2. mars 2012 Pause er pause. Dersom pause ikke er pause, så er det heller ikke pause. Sier seg egentlig selv. Og som vanlig er det da altså forskjellig syn på hva en pause innebærer. Noe som skaper misforståelser og problemer.
Steinar40 Skrevet 2. mars 2012 #14 Skrevet 2. mars 2012 Holdt på å gå skikkelig i forsvarsposisjon nå og komme med masse naive unnskyldninger, men fant vel egentlig ut at han bruker meg og at jeg vet det, men klarer ikke å innse det helt. Må bare drite i hele fyren, men det er ikke lett når han sier at vi ikke kommer til å bli sammen igjen, men oppfører seg helt annerledes når vi er med hverandre.... Da er den åpenbare løsningen at dere ikke er med hverandre.
Gjest Bandit Skrevet 2. mars 2012 #15 Skrevet 2. mars 2012 Nå har jeg veldig liten tro på dette med pause. Den gangen jeg fikk beskjed om at hun trengte pause, var også den dagen jeg dumpet henne. Men la oss si at vi tok denne pausen. Da ville jeg først tenkt hvorfor man skulle ta denne pausen. Det eneste jeg kan se på som et noenlunde stuerent argument er at man er usikker på sine følelser. Er man usikker på sine følelser, så får man bruke tiden til å finne ut av dette da, IKKE pule rundt på andre. Det blir bare for dumt. 1
Rights Skrevet 2. mars 2012 #16 Skrevet 2. mars 2012 Pause er det teiteste begrepet jeg vet om, i forhold. For veldig mange betyr det å ha pause at en kan rettferdiggjøre det å knulle med andre. For andre igjen, så har de såpass mye vett i hodet at de skjønner at ting ikke blir bedre av å knulle andre. De fleste havner i kategori 1. Poenget er: Pause er så "fjortis" at jeg spyr. Skal en først gjøre det slutt, så gjør det slutt! Ts: Han vil ha i pose og sekk. Be han ta et valg, om å prøve med deg en gang til. Vil han ikke det, så viser du han fingen og sier: "YOUR LOSS!" Deretter går han i glemmeboken din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå