Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dersom det var veldig fint vær. Sol og nesten helt blå himmel. Gradestokken har tippet 10 grader og det er ikke snø. Ville dere syntes det var snodig om dere så noen som gikk med ballerinasko i begynnelsen av mars? Altså, jeans, vanlig jakke, kanskje et fint sjal, og ballerinasko.

?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ness, jeg går da i tskjorte året rundt hvis det er mildt i været. Da kan vi garantert ta på ballerinaene når været er tørt og fint.

Skrevet

Nope. Man går i det man føler for og som passer været.

Da synes jeg det er rarere med dem som går med converse midt i kaldeste vinteren med mange minusgrader. Det må da være iskaldt!

• Liker 1
Gjest Applecore
Skrevet

Så lenge snøen og isen er vekk og de verste vannpyttene har tørket inn, så skulle da vel ikke det være noe problem?

Bare sørg for å holde deg varm, så du ikke blir forkjølet ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På en dag med 20 grader, nei.

På en dag med 10 - absolutt.

Kulden ligger fortsatt i bakken selv om det er tidvis høye temperaturer.

Har merket meg at mange går med ballerinasko selv når det er skikkelig kaldt, er ca like logisk for meg som den moten med Uggs på sommeren.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Synes ikke det hadde vært rart, gikk i ballerinasko selv her forleden fordi det var så pent vær, og da var vi fortsatt i februar. Man kjenner jo fort om man blir kald på bena, og dessuten regner jeg med at det ikke er snakk om å være flere timer utendørs.

AnonymBruker
Skrevet

Nope. Man går i det man føler for og som passer været.

Da synes jeg det er rarere med dem som går med converse midt i kaldeste vinteren med mange minusgrader. Det må da være iskaldt!

Haha, jeg er en sånn. Har tjukke sokker oppi da. Greia er at når det er isete og fælt på alle fortau så henger faktisk gummisålen på Converse-sko veldig godt, og at den er så tynn gjør at man får en bedre "følelse" for underlaget.

Skrevet

Synes ikke det ser dumt ut om været tillater det.

Om du begynner å gå rundt med det i slaps så vil jeg nok kanskje se lengre enn nødvendig.

Gjest Cosette
Skrevet

Jeg hadde jo ikke reagert negativt på at noen gikk i ballerinasko i mars, men jeg hadde jo tenkt at "det så kaldt ut!" og liksom hutret litt på deres vegne. Selv om solen skinner og luften kjennes mild er det fremdeles kaldt i bakken, som en annen over her sier, og tærne og føttene er jo blant de kroppsdelene som fortest føles frosne. I mars er føttene mine fremdeles pakket godt inn i ulvangsokker og lukkede sko, helst støvletter.

Sånn rundt siste halvdel av april begynner jeg å bruke ballerinas, men da til kjole/skjørt/shorts og strømpebukse, ikke barbent. I slutten av mai er det varmt nok til å gå barbeint i ballerinas for min del.

• Liker 1
Gjest Applecore
Skrevet

Kanskje de burde introdusere Gore-Tex-ballerinasko :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...