Gå til innhold

Kristen barnehage i Akershus ?

Anbefalte innlegg

Gjest Linda
Skrevet

Hei, jeg ser på kristne barnehage i Akershus, men kan ikke finne...

Videoannonse
Annonse
Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet (endret)

Jeg trodde det var en kristen barnehage som heter Noa(h) barnehage, men klarer ikke å finne det nå når jeg søker. Kanskje du burde ringe til kommunene i fylket for å spørre der? De burde jo ha oversikten..

Endret av fr21_5ffdsa
Skrevet

Hvor som helst i Akershus? Jeg bor på Eidsvoll, og her er det en privat barnehage som er kristen (tidligere menighetsbarnehage) Camilla barnehage heter den.

AnonymBruker
Skrevet

Barnehagene (de kommunale ihvertfall) har kristen formålsparagraf, så da er det vel nok av kristne barnehager?

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel over to timer å kjøre fra sør til nord i Akershus, så det kan være lurt å snevre inn litt hvis reiseveien har noe å si :) Vet det ligger en kristen barnehage på Lørenfallet.

AnonymBruker
Skrevet

Med mindre det er "samordna opptak" over kommunegrensene, er det vel en idé å søke barnehageplass i egen kommune. Man vil jo stille bakerst i køen i andre kommuner.

Skrevet

Det er vel ganske vanlig at det er en menighetsbarnehage i kommunen? Slik er det i hvertfall her.

• Liker 1
Gjest Kvikklunsj
Skrevet

Petrine barnehage i Rælingen

AnonymBruker
Skrevet

OKS har kanskje barnehage? Ligger på Kjeller.

Gjest vegglamoe
Skrevet

Mari menighetsbarnehage. Vet ikke om den eksisterer enda. men gjorde det for noen år siden. ligger i ytre enebakk.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ganske vanlig at det er en menighetsbarnehage i kommunen? Slik er det i hvertfall her.

Mine har gått i menighetsbarnehage, men det var ikke en kristen barnehage. Mange trodde det, og ville ikke ha barnet sitt der.

Jeg jobber i en kristen barnehage, og det eneste forskjellen er kristne samlinger.

AnonymBruker
Skrevet

Det står feil i tittelen til tråden. Det skal stå: "indoktrineringsbarnehage i Akerhus?".

Indoktrinering, når du synes at det er for farlig å la barna dine få tenke selv.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Regnbuen barnehage i Lørenskog er en kristen privat Bhg. De har også skole i samme bygg.

Skrevet

Barnehagene (de kommunale ihvertfall) har kristen formålsparagraf, så da er det vel nok av kristne barnehager?

Det har de vel ikke lenger?

Gjest Gjest
Skrevet

Regnbuen barnehage i Lørenskog er en kristen privat Bhg. De har også skole i samme bygg.

Slik skulle det vært der jeg jobber, men så ble det ikke lov tl å opprette nye private skoler. Så nå har vi en førskolegruppe i klasserommet.

Skrevet

Jeg synes det er leit/makabert at folk vil dytte på små barn slikt.

• Liker 4
Gjest Linda
Skrevet

Er Petrine barnehagen i Rælingen bra?Har dere hørt noe?

Gjest Linda
Skrevet

Har noen barna i Regnbuen barnehage i Lørenskog? Hva synes dere?

Gjest _Frodo
Skrevet

Noahs Ark menighetsbarnehage på Strømmen har kristen formålsparagraf.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...