PrimoFanten Skrevet 2. mars 2012 #41 Skrevet 2. mars 2012 Gi meg en god grunn til ikke å gi faen i hvordan jeg blir oppfattet her inne. Hva som inspirerte deg til å bli en snøvott her inne btw?
Snøvott Skrevet 2. mars 2012 #42 Skrevet 2. mars 2012 Hva som inspirerte deg til å bli en snøvott her inne btw? Passende navn for en bruker som består av 99% pisspreik. Dessuten har jeg en forkjærlighet for både snø og votter.
Steinar40 Skrevet 2. mars 2012 #43 Skrevet 2. mars 2012 hehe, snittet her inne og ellers på bussen eller hvor som helst er ikke i stand til å se den gjepinga di mellom linjene her just so you know. :gjeiper: Fattig som rik ...rik som fattig osv... Påstår du med andre ord at frøken 'Snøvott' er ei gold digger in disguise? Som de fleste andre kvinner hehe
PrimoFanten Skrevet 2. mars 2012 #44 Skrevet 2. mars 2012 Påstår du med andre ord at frøken 'Snøvott' er ei gold digger in disguise? Som de fleste andre kvinner hehe Hehe, kan vel innrømme at det var det som det ble hintet til ...egentlig formulert på en måte som kvinnfolk burde skjønne bedre enn mannfolk da :gjeiper: Trodde nå med alle disse sosiale mediene som jeg ikke bruker at dem fikk nok trening til å plukke opp litt mer mellom linjene enn som så
Gjest Nuppdupp Skrevet 2. mars 2012 #45 Skrevet 2. mars 2012 (endret) sosial, min type humor, snill, kjekk, selvtillit og høyere enn meg :gjeiper: så lenge han er 173 cm eller høyere går det bra :gjeiper: og nei jeg bryr meg ikke om penger! er ikke jeg som skal ha dem. man kan ikke kjøpe kjærlighet! Endret 2. mars 2012 av Nuppdupp
Gjest Purple Haze Skrevet 2. mars 2012 #46 Skrevet 2. mars 2012 Påstår du med andre ord at frøken 'Snøvott' er ei gold digger in disguise? Som de fleste andre kvinner hehe Herlighet, jeg blir så lei av å bli skåret over samme lest som den ene kvinnen du har hatt befatning med! De fleste kvinner er ikke gold diggers, men det er sikkert et halmstrå å klamre seg til for en uattraktiv mann. Om ikke annet, så kan en ha draget bare en har penger Can`t buy me love.
FantasDick Skrevet 2. mars 2012 #47 Skrevet 2. mars 2012 Jeg ser ikke etter annet enn det spesielle som får meg til å ville ha mannen, spenningen og følelsen av at jeg er det beste han har hatt. Om jeg skal se nøkternt på det kan jeg nok komme opp med litt av en smørbrødliste, men i realiteten faller jeg for menn helt uavhengig av denne listen, og som regel oppfyller de den heller ikke. Kjærligheten er noe for seg selv.
Gjest Vampen Skrevet 2. mars 2012 #48 Skrevet 2. mars 2012 Det handler egentlig ikke så mye om egenskaper, men om følelsen han gir meg. Jeg har vært forelsket i menn som er vidt forskjellig fra hverandre, så det er ikke statiske egenskaper i den forstand som er avgjørende. Men for å svare, "drømmemannen" er han som får meg til å le, og som utfordrer meg. Som gir både frihet og trygghet. Som har mål i livet, men samtidig synes det er helt greit å tilbringe søndagen i senga med en haug av serier. Som er tøff nok til å stå på sitt og være seg selv, men "myk" nok til å ha empati for andre. Han er smart, engasjert og har glimt i øyet. Han er trygg nok på seg selv og oss til at vi ikke MÅ være sammen 24/7. Han har selvironi, og er ikke redd for å tulle med verken seg selv eller meg. Han er en god samtalepartner, som bryr seg om verden rundt seg. På det mer overfladiske nivået, så er det flott om han liker å lese, skrive og reise. Og ja, for meg er det å kunne krølle meg sammen med en mann som ligger og leser, langt mer attraktivt enn en mann med fet bankkonto. (gosh, dette ble klissete! )
Gjest .-L-. Skrevet 2. mars 2012 #49 Skrevet 2. mars 2012 (endret) Men for å svare, "drømmemannen" er han som får meg til å le, og som utfordrer meg. Som gir både frihet og trygghet. Som har mål i livet, men samtidig synes det er helt greit å tilbringe søndagen i senga med en haug av serier. Som er tøff nok til å stå på sitt og være seg selv, men "myk" nok til å ha empati for andre. Han er smart, engasjert og har glimt i øyet. Han er trygg nok på seg selv og oss til at vi ikke MÅ være sammen 24/7. Han har selvironi, og er ikke redd for å tulle med verken seg selv eller meg. Han er en god samtalepartner, som bryr seg om verden rundt seg. På det mer overfladiske nivået, så er det flott om han liker å lese, skrive og reise. Og ja, for meg er det å kunne krølle meg sammen med en mann som ligger og leser, langt mer attraktivt enn en mann med fet bankkonto. (gosh, dette ble klissete! ) Neida, . Du har jo en del preferanser og eg tenker jo at det blir vanskelig å finne noen som kan innfri alt dette xD Endret 2. mars 2012 av .-L-.
Gjest Vampen Skrevet 2. mars 2012 #50 Skrevet 2. mars 2012 Neida, . Du har jo en del preferanser og eg tenker jo at det blir vanskelig å finne noen som kan innfri alt dette xD Jeg har funnet det allerede.
Gjest .-L-. Skrevet 2. mars 2012 #51 Skrevet 2. mars 2012 Jeg har funnet det allerede. Hehe, heldig du er!
Eudyptula Skrevet 2. mars 2012 #52 Skrevet 2. mars 2012 Jeg ser ikke etter bestemte egenskaper ved en mann, således er det kanskje enklere å si hvilke egenskaper som er fy-fy?
Gjest .-L-. Skrevet 2. mars 2012 #53 Skrevet 2. mars 2012 Jeg ser ikke etter bestemte egenskaper ved en mann, således er det kanskje enklere å si hvilke egenskaper som er fy-fy? Da lager vi en tråd om det også!, genialt!
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #54 Skrevet 26. april 2016 Den 29.2.2012 at 15.22, Gjest .-L-. skrev: Bør mannen være snill, tøff, kjekk osv?. Nyskjerrig her.. For meg er humor kjempeviktig, og omsorg og at han tar vare på meg. Det er de to viktigste tingene i et forhold tror jeg. Vær den du selv vil at kjæresten din skal være. Anonymkode: f370c...499
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #55 Skrevet 26. april 2016 Mannen min er omsorgsfull, morsom, full av selvironi og veldig intelligent. Vi deler også mange interesser og verdier. Anonymkode: d03f4...af5
Kristanna Skrevet 26. april 2016 #56 Skrevet 26. april 2016 Humor, at man ikke tar seg selv selvhøytidelig. Det er viktig å ha noen man kan le sammen med Så er det viktig at han er omsorgsfull og stiller opp når ting er vanskelig.
Ravnklo Skrevet 26. april 2016 #57 Skrevet 26. april 2016 Han må være forståelsesfull, lojal, flink til å kommunisere, ha god humor og være glad i nærhet.
pautina Skrevet 26. april 2016 #58 Skrevet 26. april 2016 Den 29.02.2012 at 15.22, Gjest .-L-. skrev: Bør mannen være snill, tøff, kjekk osv?. Nyskjerrig her.. Alle altruistiske personlighetstrekk er tennende for kvinner i en mann, med mindre vi har eggløsning da, da er vi tent på testosteron bombene vi ikke ønsker å leve sammen med
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #59 Skrevet 26. april 2016 Gentleman (altså behandle meg som en dame, på samme måte som at jeg gjerne vil behandle han som en mann), morsom og uhøytidelig. Resten handler vel om kjemi Anonymkode: e0d80...448
FluenPåVeggen Skrevet 27. april 2016 #60 Skrevet 27. april 2016 HUMOR.. det er noe som er veldig viktig for meg. Han må også være tålmodig, ikke klengete (la meg få luft uten at han tror at men ikke liker han eller ønsker og være med han), penger har til syvende og sist lite og si men han må være voksen nok til og ha kontroll på sin egen økonomi, slik at man ikke sitter der og skal ta vare på han Han må kunne skille mellom kjæreste og mamma, jeg er IKKE hannes mor, han skal da kunne ta vare på seg selv (vaske klær, kunne lage mat osv)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå