Gjest .-L-. Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 Bør mannen være snill, tøff, kjekk osv?. Nyskjerrig her..
Monica1968 Skrevet 1. mars 2012 #4 Skrevet 1. mars 2012 Gjesp. Ja, selvsagt finnes det EN fasit på dette spørsmålet, ALLE kvinner ser etter akkurat det samme, INGEN av oss har selvstendige preferanser...
Steinar40 Skrevet 1. mars 2012 #5 Skrevet 1. mars 2012 (endret) Gjesp. Ja, selvsagt finnes det EN fasit på dette spørsmålet, ALLE kvinner ser etter akkurat det samme, INGEN av oss har selvstendige preferanser... Forsåvidt sant nok. Altså at det ikke finnes noen fasit. Dvs. sånn ca like sant nok som at en felles faktor for 99,99999999999999% av alle kvinner er betydningen av mannens penger hehe Og dermed er det fasiten. Endret 1. mars 2012 av Steinar40
jerod Skrevet 1. mars 2012 #7 Skrevet 1. mars 2012 (endret) Morsom, Ansvarsfull, Omsorgsfull, Aktiv, Handy. De jeg kommer på ivertfall edit: fin å se på også, er jo ikke feil Endret 1. mars 2012 av jerod 1
Gjest BettyBoop Skrevet 1. mars 2012 #8 Skrevet 1. mars 2012 Bør mannen være snill, tøff, kjekk osv?. Nyskjerrig her.. Nei han bør være slem, stygg og pingle
Gjest .-L-. Skrevet 1. mars 2012 #9 Skrevet 1. mars 2012 Morsom, Ansvarsfull, Omsorgsfull, Aktiv, Handy. De jeg kommer på ivertfall edit: fin å se på også, er jo ikke feil Kjekt at enkelte klarer å svare skikkelig på spørsmålet , hehe takk! 3
Gjest .-L-. Skrevet 1. mars 2012 #10 Skrevet 1. mars 2012 Nei han bør være slem, stygg og pingle Jaja , enkelte har jo sine preferanser..
Monica1968 Skrevet 1. mars 2012 #11 Skrevet 1. mars 2012 Forsåvidt sant nok. Altså at det ikke finnes noen fasit. Dvs. sånn ca like sant nok som at en felles faktor for 99,99999999999999% av alle kvinner er betydningen av mannens penger hehe Og dermed er det fasiten. Og dette har du selvsagt empirisk grunnlag for å hevde? Jeg kan være med på at de fleste av oss ønsker oss en ann med ordnet økonomi, men da handler det om at han skal tilsvare ens eget nivå, og vise at han ikke har brukt pengene sine på ufornuftig vis oppigjennom. At han er snill, sosial, utadvendt og vennligsinnet, samt at han har et verdisyn som ikke står for langt ifra mitt, dèt er det som er av betydning.
Gjest BettyBoop Skrevet 1. mars 2012 #12 Skrevet 1. mars 2012 Jaja , enkelte har jo sine preferanser.. Irony my dear
jerod Skrevet 1. mars 2012 #14 Skrevet 1. mars 2012 Kjekt at enkelte klarer å svare skikkelig på spørsmålet , hehe takk! Ja, du vet jo hvordan mange er her inne..
Pene sko... Skrevet 1. mars 2012 #15 Skrevet 1. mars 2012 Bør mannen være snill, tøff, kjekk osv?. Nyskjerrig her.. Alle de egenskapene jeg har, håper jeg.
Gjest .-L-. Skrevet 1. mars 2012 #16 Skrevet 1. mars 2012 Alle de egenskapene jeg har, håper jeg. Hehe, lett , hvilke egenskaper har du?
Steinar40 Skrevet 1. mars 2012 #17 Skrevet 1. mars 2012 Og dette har du selvsagt empirisk grunnlag for å hevde? Jeg kan være med på at de fleste av oss ønsker oss en ann med ordnet økonomi, men da handler det om at han skal tilsvare ens eget nivå, og vise at han ikke har brukt pengene sine på ufornuftig vis oppigjennom. At han er snill, sosial, utadvendt og vennligsinnet, samt at han har et verdisyn som ikke står for langt ifra mitt, dèt er det som er av betydning. hehe Tror faktisk at det er du som får alvorlige problemer med å motbevise min påstand her For å si det på en litt annen måte; så er jeg altså enig med deg i at det aller meste sikkert vil kunne variere mer eller mindre når det gjelder hva kvinner ser etter hos en mann. MEN at alle kvinner heller vil ha en mann med mer penger, enn med mindre penger - akkurat det er jeg faktisk helt sikker på at er en konstant.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #18 Skrevet 1. mars 2012 Snill, lojal, morsom, ha litt selvironi, intelligens. Er selvfølgelig ikke dumt om han er pen og se på også Penger gir jeg blaffen i (samoberen min er student, og har med andre ord ikke mye penger. Ikke sikter han seg mot en over gjennomsnittlig godt betalt jobb heller). Jeg lurer virkelig på hvor du får de tallene dine fra steinar40?
Gjest BettyBoop Skrevet 1. mars 2012 #19 Skrevet 1. mars 2012 Snill, lojal, morsom, ha litt selvironi, intelligens. Er selvfølgelig ikke dumt om han er pen og se på også Penger gir jeg blaffen i (samoberen min er student, og har med andre ord ikke mye penger. Ikke sikter han seg mot en over gjennomsnittlig godt betalt jobb heller). Jeg lurer virkelig på hvor du får de tallene dine fra steinar40? de er fra hans eget hode
Steinar40 Skrevet 1. mars 2012 #20 Skrevet 1. mars 2012 Snill, lojal, morsom, ha litt selvironi, intelligens. Er selvfølgelig ikke dumt om han er pen og se på også Penger gir jeg blaffen i (samoberen min er student, og har med andre ord ikke mye penger. Ikke sikter han seg mot en over gjennomsnittlig godt betalt jobb heller). Jeg lurer virkelig på hvor du får de tallene dine fra steinar40? Hvis du kunne velge; ville du valgt at samboeren din hadde mer penger eller mindre penger? Prøv å være helt ærlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå