AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 Viss dere har vært i et forhold med et greit brudd og dere fortsatt har kontakt med xen(ikke nødvendigvis irl), sletter dere bilder av xen? Isåfall alle? Eller bare de der dere er sammen eller bare typisk kjærestebilder? Jeg hadde et greit brudd med xen og vi prater fremdeles på nett(møtes ikke irl) og jeg tenker på det med sletting av bilder. Har noe på gang med en og vill ikke at han skal bli såret av bildene(dersom vi blir sammen). Kommer selvfølgelig til å slette alle typisk kjærestebilder, men er usikker på andre bilder. Det er ikke slik at jeg må ha dem, men tenker litt på hva som vill være naturlig. Gidder ikke å såre noen unødvendig, men vill heller ikke at det skal være unaturlig heller.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #2 Skrevet 1. mars 2012 Slette fra hvor? Jeg hadde satt alle bildene i album og brent ut kopi på en cd. Selv om det er slutt mellom dere så er det en epoke av ditt liv som ikke trenger/skal slettes. Men det betyr ikke at du trenger å ha bilde av han på mobilen eller pcn, ei heller bilder der dere kliner og koser på facebook. 3
Gjest Bandit Skrevet 1. mars 2012 #3 Skrevet 1. mars 2012 Viss dere har vært i et forhold med et greit brudd og dere fortsatt har kontakt med xen(ikke nødvendigvis irl), sletter dere bilder av xen? Isåfall alle? Eller bare de der dere er sammen eller bare typisk kjærestebilder? Jeg hadde et greit brudd med xen og vi prater fremdeles på nett(møtes ikke irl) og jeg tenker på det med sletting av bilder. Har noe på gang med en og vill ikke at han skal bli såret av bildene(dersom vi blir sammen). Kommer selvfølgelig til å slette alle typisk kjærestebilder, men er usikker på andre bilder. Det er ikke slik at jeg må ha dem, men tenker litt på hva som vill være naturlig. Gidder ikke å såre noen unødvendig, men vill heller ikke at det skal være unaturlig heller. Jeg sletter det jeg kommer over, men det er ikke som om jeg er sykelig opptatt av å slette alle spor.
Steinar40 Skrevet 1. mars 2012 #4 Skrevet 1. mars 2012 Jeg ser ikke poenget med å samle på bilder. Det eneste som er interessant er fremtiden. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #5 Skrevet 1. mars 2012 TS her. Takker for svar:) Jeg har en ekstern hardisck hvor jeg samler alle bilder.
Steinar40 Skrevet 1. mars 2012 #6 Skrevet 1. mars 2012 TS her. Takker for svar:) Jeg har en ekstern hardisck hvor jeg samler alle bilder. Jeg ser forøvrig heller ikke poenget med å samle på exer. Tvert imot! 1
Gjest Søgni Skrevet 1. mars 2012 #7 Skrevet 1. mars 2012 Nei, jeg synes ikke man trenger å slette bilder av eksen for noen andres del. Jeg ser forresten for meg at man gjennom et forhold har opplevd en del sammen som det er morsomt å ha bilder fra uansett, som reiser osv. Så jeg er enig med AB over her, det er en epoke av livet ditt, og det kan være verdt å samle på slike bilder for din egen del. Spesielt siden det bare er snakk om å ha bildene på en ekstern harddisk. Å skulle bli såra over noe sånt virker veldig urimelig, men det er bare min mening.
Gjest Swipper Skrevet 1. mars 2012 #8 Skrevet 1. mars 2012 Jeg har flere bilder av meg og min x fordi jeg syns det er gøy å se tilbake på, men de ligger ikke tilgjengelig på nettet f.eks. Har mine på en ekstern hardisk sammen med bilder fra f.eks. sommerferien i 2002
MissStiles Skrevet 1. mars 2012 #9 Skrevet 1. mars 2012 Jeg har også tatt vare på bilder men jeg tar dem ikke frem. Synes det bare er gøy med minner.
Gjest -J- Skrevet 1. mars 2012 #10 Skrevet 1. mars 2012 Hvorfor skulle du slette de om det er et godt minne?
KristinL Skrevet 1. mars 2012 #11 Skrevet 1. mars 2012 Når jeg har vært i nye forhold har jeg ikke sletta bilder verken fra pc'en, mobilen eller facebook. Men det er jo ikke sånn at jeg pleier å se på de daglig og dra det fram når evt han nye er der..
Gjest M0ntriark Skrevet 2. mars 2012 #12 Skrevet 2. mars 2012 Jeg har bilder, men det er fordi jeg ikke har kommet så langt at de er slettet. Jeg har ikke behov for å spare på de. Nå vet jeg hva jeg skal gjøre en dag, nemlig gå over den gamle pcen min som har alle bildene. Den står nedkoblet fordi den ikke lengre er i bruk og den inneholder mye bilder, og jeg kommer til å spare på vennebilder selv om eksen er der, men jeg kommer ikke til å spare på bilder av *oss*. Det ser jeg ingen grunn til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå