AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 Jeg droppet ut av et studie og kontaktet lånekassen. De gav meg 3 uker å sende dem noen papirer. Jeg hadde ikke disse papirene da lærestedet lovte å sende dem til meg i posten, og siden jeg bor laaaangt vekke fra lære stedet så er det litt mer komplisert enn å bare spasere bort å be om dem. Jeg e-mailet lærestedet og forklarte at jeg hadde tre uker på å sende papirene og at de måtte sende dem til meg. De sendte meg noen av papirene, men sa at jeg måtte kontakte et annet kontor for resten av dem, fordi det første kontoret deres ikke hadde noe med det å gjøre. Jeg gjorde det, men først hadde de bedt meg kontakte feilt kontor, og så når jeg endelig kom i kontakt med de rette personene glemte de å sende papirene og jeg måtte be om dem en gang til. Jeg har hele veien forsøkt å komme i kontakt med lånekassen og forklare saken. De har alltid vært opptatt på telefon, jeg har sendt e-mail til dem om det (uten svar) og jeg har sendt med en lapp om det da jeg sendte de andre papirene. Nå er fristen gått ut, og lånekassen har ikke kontaktet meg om det. De har ikke svart på mailen min eller noe slikt. Hva skjer nå da? Jeg er så nervøs, fordi jeg ikke holdt fristen deres, men jeg kunne ikke gjøre noe med det. Jeg har gjort alt jeg kan å skaffe dem de papirene de ville ha, men fordi lærestedet tok for lang tid har fristen gått ut. Har noe slikt skjedd med dere?
gunnimor Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 Du må nok pent ringe og vente til du får en ledig kunde behandler=/ men det går nok fint skal du se. Sist gang jeg pratet med dem så måtte jeg vente i 35 minutter før jeg kom til=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå