Gjest Katte Skrevet 11. januar 2004 #1 Skrevet 11. januar 2004 Var hos optiker for noen dager siden for å bestille meg nye linser (bruker dailies) og plukket samtidig opp et reklamehefte for fargede linser med blant annet "katteøyne". Det sto i heftet at disse var månedslinser og at man slett ikke trengte å ha dårlig syn for å bruke dem... Men det var også alt som sto! Noen som har peiling på hvor mye slike linser koster, hvordan de skal rengjøres / hvor lenge de "holder seg" etter at de er åpnet (om det bare er en måneds holdbarhet og disse er til festbruk - så blir de jo bare brukt 3-4 ganger?), om de kan fåes i alle styrker eller bare noen få, etc? På forhånd takk for alle svar :D
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2004 #2 Skrevet 11. januar 2004 På lensway kan du bestille vanlige og farget linser. fresh look color koster 219 kr for et par. holder 30 ganger,men må brukes innen 2 mnd. skal ligge i vanlig rengjørings væske.jeg har ikke prøvdt ennå men kommer tilå gjøre det. har bestilt derfra mange ganger får de rett i postkassa med giro betales om 14 dager.
monja Skrevet 11. januar 2004 #3 Skrevet 11. januar 2004 Sjekk ut Linsebutikken! De selger iallefall katteøyne og har sikkert litt info om dem og.
Gjest Katte Skrevet 11. januar 2004 #4 Skrevet 11. januar 2004 Sjekk ut Linsebutikken! De selger iallefall katteøyne og har sikkert litt info om dem og. Hei, takk for tipset. De linsene de solgte der var dessverre ikke sterke nok for meg Noen andre som vet om bra nettsider med sånt?
monja Skrevet 11. januar 2004 #5 Skrevet 11. januar 2004 Hva slags styrke bruker du? *bare nysgjerrig jeg*
Gjest Katte Skrevet 11. januar 2004 #6 Skrevet 11. januar 2004 Hva slags styrke bruker du? *bare nysgjerrig jeg* Bruker -5, og alle de hadde der gikk kun til -4..
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2004 #7 Skrevet 12. januar 2004 Da har du ikke sett skikkelig etter, både lensway, ,-minelinser,linsebutikker selger farga linser til -7,-8 -9
Gjest Katte Skrevet 12. januar 2004 #8 Skrevet 12. januar 2004 Da har du ikke sett skikkelig etter' date=' både lensway, ,-minelinser,linsebutikker selger farga linser til -7,-8 -9[/quote'] Hm... på www.minelinser.no fant jeg kun disse: Crazy Linser Coopervision Pakke på 2 stk. Pris pr. pakke kr. 380,- Linsen leveres i farger : Wolf, Cat, White, Red Spiral, Fire, Black Spiral Linsen leveres i styrke : plano til -4,00 sph og: Wild Eyes 2-GO Leveres i pakker på 2 stk. Pris pr. pk. kr. 300.- Leveres i følgende farger ; Knock Out , Red-Hot , White-Out , Zebra NB! Leveres kun uten styrker På lensway fant jeg kun disse: Wild Eyes 2 Go En partylinse som bare finnes i en størrelse, uten styrke og i 4 ulike motiv. Mulig at de selger de med større styrke i butikkene, men da ville de vel hatt disse i utvalget sitt på nettet også?
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2004 #9 Skrevet 12. januar 2004 På lensway ER det opp til - 8....Se på Fresh look Colors. Der koster det 219 kr for 1 par.
jordbær Skrevet 12. januar 2004 #10 Skrevet 12. januar 2004 Vareshop.no selger spiral-linser osv til 399, inkl rensevæske og oppbevarings-sak.(30dager)
Gjest Nybegynner Skrevet 12. januar 2004 #11 Skrevet 12. januar 2004 Jeg bestilte meg akkurat fargede linser uten styrke på Lensway. Fikk ordrebekreftelse på e-mail nå og da sto det: 1 Unknown item Ea .00 .00 1 Freight Ea 50.00 50.00 Sum ordre inklusive frakt og moms: 50.00 NOK Hva betyr det da? Jeg kryssa av for det jeg skulle ha og riktig pris kom opp på skjermen.
monja Skrevet 12. januar 2004 #12 Skrevet 12. januar 2004 På lensway ER det opp til - 8....Se på Fresh look Colors. Der koster det 219 kr for 1 par. Vanlige fargelinser selges opp til -8, men ikke disse linsene som ser ut som katteøyne, smileys, dollartegn ($) etc. Der er det ikke så sterke styrker. Jeg har hørt litt rundt, men ikke funnet det jeg heller.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå