Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du fått med deg hva som er trendene utover våren og sommeren når det gjelder klær og sminke?

Synes emnet er litt morsomt, men er ikke engasjert nok til å søke på nett eller oppsøke butikker kun for å titte.

Har lest (eller drømt?) at strutteskjørt a' la 50-tallet er på vei inn?!

Noen som vil dele sin trend-2004-kompetanse?

:briller:

(hvilke solbriller er kulest i år mon tro?)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg leste nettopp i et blad at moten fortsatt holder seg på 80-tallet med knæsjfarger og på 50- tallet med strutteskjørt og pastellfargene o.l. Men nytt for sommeren var at batikkmønstrene er på vei inn igjen!

Gjest Seleena
Skrevet

80 tals ja. Eg har og sett at kvite sko er blitt in (igjen).

Skrevet

fortsatt mye sterke farger, og mye rosa.. heldigvis :D

Gjest Étoile
Skrevet

I følge engelsk Elle er en rundere variant av pilot-brillen den hotteste solbrillen til våren, Trenchcoaten er også en stayer.

For bilder fra vår-visningen til de fleste designere kan du f.ex sjekke www.style.com.

Skrevet

Dolly Duck sko er vel fremdeles i trenden framover. + pumps.

Sterke farger- men man går litt bort fra neon fargene, og holder seg til "vanlige" sterke farger - gult, orange, rødt osv. Dette kombineres feks med denim el kamel

Som Êtoile sier så er Pilotbrillene veldig in

I sminkeveien er naturlig in. Fremdeles gjerne med rød sterk leppestift, men også glossy og naturlig.

Men øynene går gjerne i rosa, beige og brun

Mønster med tropisk frukter, blomster, gufler osv

Volanger på topper og skjørt

Tunikaer og halterneck topper er in

Snøre sandaler

Klassikere med maaaasse accessories er hot. Dyre ( eller noe som ser dyrt ut) smykker og klokker.

Chanel jakken er in som det ultimate fashion statement i følge motebladene ( Henne eller Elle, husker ikke hvilket.)

Blinder, broderi, herrebukser, korte innsvingte jakker, doble slag, vide skjørt, piratbukse, herrevester....

Hårveien er feks. stramt oppsatt men det er mange trender i hårveien 2004- Sjekk hårmoter2004 her

Skrevet

Takk for artig link, Skusla :D

For drøye tre år siden så hadde jeg nesten lik frisyre som den øverste bare i platinablondt :Hehe:

Snakk om forut for sin tid :ler:

Neida, var endel folk på frisørsjappa som hadde samme sveisen....

Kul frisyre på mange ( unntatt meg ), jeg hadde den fort i hestehale og brukte spenner for å sette opp "sidehåret" - foretrakk "skolepike-looken" i stedet ;-) Så ut som en 2001-versjon av en "rock-chick"...

Det verste er at jeg vil ha en liknende frisyre igjen, men vet a søren hva jeg kler lenger :o

Greit å få litt inspirasjon her i allefall :)

Skrevet

Artig tråd :D Syns det er gøy å følge litt med på hvilke moter som kommer. Så man jo feks matche nye topper/mønstre/farver med sine "gamle" klær og henge ihvertfall litt med da.

Hvilke sko blir in da?

Syns det går mye i tåsandaler i motebladene,men er jo ikke så ofte man kan tre inn i slike på disse breddegrader :briller:

Skrevet

:o

Takke meg til sort.. og jeg forblir ikke moteriktig i år heller..

Jordbær som ikke kan fordra knallfarger og dolly duck-sko... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvilke sko blir in da?

Slik jeg ser det (jobber i skobutikk) blir det mye spisse sko, enten helt spisse forran eller bare litt. Ellers ser det ut som å komme mye lyse og hvite sko, og selvfølgelig pumps i alle mulige farger. (Har allerede fått inn noen stilige i rødt).

Skrevet

Jeg har akkurat vært i Italia, hvor vår-og sommerkolleksjonene i disse dager ble lagt ut i butikkene.

Fargene var mye sort, hvitt, knall rosa, rødt, gult og turkis. Fremdeles også oliven/beige-toner.

Topper og gensre; veldig mye med strasspynt, glittereffekter, metallic- og annet trykk. Jeans også mye med strass/glitter-pynt.

Grafiske mønstre.

Fremdeles spisse sko, og, ja- mye hvitt/beige.

Skrevet

...mens andre sier at de spisse skoene er helt, helt ut i år, og at det er rundere tupper som gjelder nå. Er det rart man blir forvirret... :ler:

Gjest Étoile
Skrevet
...mens andre sier at de spisse skoene er helt' date=' helt ut i år, og at det er rundere tupper som gjelder nå. Er det rart man blir forvirret... :ler:[/quote']

Spørs hva man mener med "in" da... Er "in" å være en trendsetter? Trendsetterne var vel ferdige med spisse sko i fjor, og går nå i f.ex 40-talls sko med rund tupp.

Eller er det "in" å ha på seg det som selger bra nå, dvs det alle etterhvert går i, altså spisse sko.

I markedsføring bruker man en kurve der man deler inn forbrukere i fem grupper - innovatører, tidlige brukere, tidlig majoritet, sen majoritet og etternølere.

Jeg vil si at runde tupper foreløpig befinner seg i gruppen innovatører og tidlige brukere, imens spisse tupper begynner å bli ganske vanlig og kanskje snart er "adoptert" også av den sene majoriteten...

Ehh, ja det var det jeg hadde å si om den saken... :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...