Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er nå seks uker siden jeg tok abort. Ble oppdaget MA når jeg var ca 8 uker på vei. Har hatt blødninger som var ganske kraftig de to første ukene. Så avtok de og ble etterhvert helt borte på tredje uka. I forrige uke altså 5 uka etter aborten begynner jeg å spotte en del+en del riesmerter. Dette er da av og på. Nå på søndagen får jeg veldig mensen smerter (fosterstilling + en del smertestillende) dette holder på hele natten også, i tillegg får jeg frisk blødning sånn som det er ved start på mensen.

Morgenen etter så går jeg på do og da kommer det liksom en hinnepose ut, ganske stor!! Fikk lettere sjokk (sorry for detaljer). Er dette da rester? Har spottet litt i etterkant men dette var bare et døgn. Nå er det alstå 6 uker siden i dag jeg tok abort. Kjenner mye stikninger der nede, håper at dvalen snart er over.

Vært hos gyn og fått UL i etterkant. Så da litt rester igjen men hun mente disse ville komme ved neste syklus. Kanskje det var det som kom?

Uff, blir gaaaaaal av å ikke vite!!! Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må legge til at smertene ble borte og den friske blødningen var ikke å se mer.

Nå bare spotter jeg litt i ny og ne.

Gjest Modig mor
Skrevet

Det er veldig vanskelig å si hva det var, men hvis du ikke får nye smerter/feber, og blødningen gir seg, tror jeg du kan regne med at alt er ute nå. Snakk med legen hvis du er usikker.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...