Gjest Nanette Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 Jeg leter etter en sang jeg en dag her hørte på radio, muligens er det en litt gammel sang, kanskje 80-90-tallet. I teksten var det noe som: walking on water den var med gitar, en mann sang, kanskje var det noe iteksten om like a daydream men kanskje ikke. Jeg har googlet og lett og søkt, men ikke funnet igjen sangen, men fant en sang av milk inc som kanskje hørtes ut som en versjon av den. Men er ikke sikker. Den sangen går iallefall av og til på radio, men husker ikke kanalen. Noen som kan hjelpe meg med å finne sangen?
Gjest PinkLeaf Skrevet 1. mars 2012 #2 Skrevet 1. mars 2012 Jeg kan dessverre ikke komme på noe som passer, men det du kan gjøre neste gang du hører den er å notere klokkeslett og radiokanal. Da kan du sende mail og spørre hvilken låt som ble spilt. NRK-kanalene har som regel spillelister ute med klokkeslett. Jeg gjorde det da jeg hørte en låt i jazzklubben som var skikkelig mammas type musikk. Sendte inn en mail, og voila - julegaven var i boks
Gjest Nanette Skrevet 1. mars 2012 #3 Skrevet 1. mars 2012 Aha, håper jeg finner riktig kanal igjen så skal jeg gjøre det! Håper de sender den sangen igjen, den går visst ganske ofte, men tror det kanskje var p4 eller Metro eller noe lignende. Takk for tipset!
Gjest Nanette Skrevet 1. mars 2012 #5 Skrevet 1. mars 2012 Fin sang, men det var ikke den heller. Utrolig hvor mange sanger der de synger at de skal gå på vannet!
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #6 Skrevet 1. mars 2012 Jeg leter etter en sang jeg en dag her hørte på radio, muligens er det en litt gammel sang, kanskje 80-90-tallet. I teksten var det noe som: walking on water den var med gitar, en mann sang, kanskje var det noe iteksten om like a daydream men kanskje ikke. Jeg har googlet og lett og søkt, men ikke funnet igjen sangen, men fant en sang av milk inc som kanskje hørtes ut som en versjon av den. Men er ikke sikker. Den sangen går iallefall av og til på radio, men husker ikke kanalen. Noen som kan hjelpe meg med å finne sangen? Smoke on the water?
Gjest Nanette Skrevet 2. mars 2012 #7 Skrevet 2. mars 2012 Smoke on the water? Nei, og sangen jeg leter etter går mye mer slow enn sangen der.
Gjest Blubberella Skrevet 1. april 2012 #8 Skrevet 1. april 2012 Kan det være Toad the wet sprocket med låta Walk on the ocean?
Pawn Hearts Skrevet 4. april 2012 #9 Skrevet 4. april 2012 Sikkert for enkelt og en god del eldre enn det du skriver (men du kan jo ta feil av når den var laget), men det er iallfall mann og gitar og "And Jesus was a sailor when he walked upon the water": Kan det være Suzanne Av Leonard Cohen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå