Gå til innhold

Jeg gleder meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...til prinsessebryllupet i morgen! Jeg er faktisk småspent på bryllupet og ser skikkelig frem til det. Kronprinsbryllupet var selvsagt også et høydepunkt, men den gangen var jeg ikke forlovet og jeg tenkte derfor ikke så mye over selve vielsen og ritualene. Nå gleder jeg meg til å se prinsessebryllupet og se hvordan de gjør ting. Det blir nok utrolig flott! Kommer garantert til å felle noen tårer også, men det får ikke hjelpe.

Noen fler her inne som kommer til å sitte klistret til skjermen?12

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Må vel ta en titt, om ikke annet på gjestene. Hun som syr min brudekjole har sydd en gallakjole til en av gjestene og jeg er veldig nysgjerrig på å se den på. Den er kjempeflott og original.

B.

Skrevet

Ikke akkurat klistret siden jeg jobber, men jeg er veldig nysgjerrig!! Jeg og har blitt forlovet mellom de to bryllupene og interessen er nok litt større nå ja icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: meta den 2002-05-23 09:14 ]

Gjest Snorkfrøken
Skrevet

Uff, skulle ønske jeg ikke brydde meg, men jeg kommer nok til å sitte klistret til skjermen! Og det er jo litt annerledes nå som vi snart skal gifte oss vi også... icon_wink.gif12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...