AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 Et sted for å late seg i solen, forslag?
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 Kan tipse deg om en nydelig vakker plass som heter Parga, (Hellas). Veldig romantisk sted. Gir deg følelsen av å være på en øy, men det ligger egentlig på fastlandet. Sparer jo også mer på lommeboka å reise til Hellas istedenfor Thailand feks. (Men nå vet jeg jo ikke hvor mye penger dere har råd til/ønsker å bruke.) Kunne skrevet veldig mye om denne plassen men holder meg til det viktigste så kan du jo heller søke opp selv. Hadde dratt til Parga på bryllupsreise selv, hadde det ikke vært for at jeg allerede har bestemt meg for Paris når den tid kommer . Parga kan oppsummeres som vakker, med fantastiske strender og romantisk atmosfære!
fridr Skrevet 1. mars 2012 #3 Skrevet 1. mars 2012 Hadde vi hatt MASSE penger, hadde vi dratt til Maldivene Eller Bora Bora. Men vi er fattige studenter, så vi skal til Malta Men jeg har aldri vært noen av disse stedene, så jeg skal vel egentlig ikke uttale meg.
marsy Skrevet 1. mars 2012 #4 Skrevet 1. mars 2012 Utenfor Europa: en karibisk øy Innenfor Europa: Korsika eller Sicilia
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #7 Skrevet 2. mars 2012 Siden du skriver "syden", tolker jeg det som innenfor Europa og at ikke Bali, Maldivene, Karibia o.l. er aktuelt. Da vil jeg anbefale en av følgende øyer: Mallorca, Madeira, Korsika, Kreta, La Gomera.
Thinkerbelle Skrevet 2. mars 2012 #8 Skrevet 2. mars 2012 Om det er snakk om Europa så ville jeg kanskje dratt en plass i Italia? Veldig romantisk, og man kan få litt av alt..
Gjest Doh Skrevet 3. mars 2012 #10 Skrevet 3. mars 2012 Hvis du mener innenfor Europa kan Santorini anbefales. Utrolig fin øy med verdens fineste solnedgang 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #12 Skrevet 3. mars 2012 Hadde vi hatt MASSE penger, hadde vi dratt til Maldivene Eller Bora Bora. Men vi er fattige studenter, så vi skal til Malta Men jeg har aldri vært noen av disse stedene, så jeg skal vel egentlig ikke uttale meg. Malta er flott, gled dere. Hvis dere skal oppleve noe, så er det et såpass lite sted at man rekker mye der i løpet av to uker
skruf Skrevet 3. mars 2012 #13 Skrevet 3. mars 2012 Vi var på Seychellene......... Helt fantastisk!!!!! Skal tilbake på vår 10ende bryllupsdag.........som er 4 år frem i tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå